//

Ik kan de documenten in Google Docs niet meer open met DocsToGo of met PC / iMac.

Ik kan de documenten in Google Docs niet meer open met DocsToGo of met PC / iMac. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In September kreeg ik een mail dat mijn Google documenten in Google Docs zijn gezet. Prima dacht ik en ik ben gaan kijken. Ik gebruikte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-12, 16:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard Ik kan de documenten in Google Docs niet meer open met DocsToGo of met PC / iMac.

In September kreeg ik een mail dat mijn Google documenten in Google Docs zijn gezet. Prima dacht ik en ik ben gaan kijken.

Ik gebruikte Google Documenten meer als backup van mijn belangrijkste DropBox bestanden.
Nu na de 'upgrade' naar Google Docs kan ik de documenten die ik m.b.v. DocsToGo save in Google Docs niet meer open als ik naar de online account van Google ga binnen DocsToGo. Ook kan ik die bestanden, op de PC niet meer open daar ze een .gsheet extentie hebben gekregen i.p.v. .xls of .xlsx

De Google Docs app voor de iPhone is niet een goede oplossing daar deze viewer geen rekening houd met bv frozen fields en of andere opmaak, net als bv de DropBox app.

Hebben jullie dat ook?
Of hoe te handelen dat het wel weer te gebruiken is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.