//

facturering in de Appstore

facturering in de Appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb via de Appstore 2 gratis games aangeschaft nu heeft mijn zoontje van net 10 in de games zonder het te weten speelmuntjes aangeschaft dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-12, 00:12
Francoise Francoise is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard facturering in de Appstore

Heb via de Appstore 2 gratis games aangeschaft nu heeft mijn zoontje van net 10 in de games zonder het te weten speelmuntjes aangeschaft dit was blijkt nu tegen betaling. Ik heb een clickandbuy rekening waarop dit direct gefactureerd word. Nu is het zo bij kopen je Apple ID account moet verifieëren ,maar er na inloggen de eerste 15 min.niet meer om dat wachtwoord word gevraagd. Wie heeft dit voor handen gehad en heeft hier zijn geld bij terug kunnen krijgen. Om per spel voor €90,00 speelmuntjes aan te schaffen is toch wel heel erg.Dat er bij zulke bedragen niet 2 x om toestemming word gevraagd uit veiligheid.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-12, 09:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francoise Bekijk bericht
Dat er bij zulke bedragen niet 2 x om toestemming word gevraagd uit veiligheid.
Dat is op zich niet nodig want er is een soort van "ouderlijk toezicht". In Instellingen onder Beperkingen kan men "In App" aankopen uitschakelen. Als die functie uitgeschakeld is kunnen de kinderen geen dure speelmuntjes kopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Appstore jevamo iPhone algemeen 2 26-09-12 21:52
AppStore karizma50 iPhone algemeen 2 15-01-12 23:01
appstore Tactixz Archief 1 04-03-09 21:18
appstore itunes vs appstore iphone jantjuh Archief 1 02-08-08 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.