//

Macbook pro besturen met iPhone/ipad?

Macbook pro besturen met iPhone/ipad? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel ben ik op zoek naar een app om je macbook pro te kunnen besturen. Hier zijn er genoeg van zoals Teamviewer en dergelijke, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-13, 00:31
indoow indoow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 36
Standaard Macbook pro besturen met iPhone/ipad?

Momenteel ben ik op zoek naar een app om je macbook pro te kunnen besturen. Hier zijn er genoeg van zoals Teamviewer en dergelijke, maar ik heb nog geen app kunnen vinden waarmee je als 'trackpad' bedient. Een app waar je tussen 'fullscreen apps' kunt swipen op je macbook.

Daarom roep ik jullie hulp, weten jullie hier een goede app voor?

Alvast bedankt,

Indoow
__________________
The best solution is prevention
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-13, 22:29
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Ik gebruik 'Screens'. Geen swipe mogelijkheden maar wel makkelijk app switchen door toetsencombinaties (appel-tab)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Macbook pro of Imac en Ipad kopen? ironstealer3 Koopinformatie België 21 03-02-13 13:44
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 10:56
iphone 4 agenda synchroniseren met MacBook Pro Django000 iTunes 22 04-06-12 17:17
iPhone 4 camera met MacBook Pro delen via QuickTime 7 bruut iPhone algemeen 0 26-09-10 16:44
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) arashrsf Koopinformatie Nederland 4 28-07-10 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.