//

Hoe verwijder ik het rode ballonnetje bij de 'weer app' ?

Hoe verwijder ik het rode ballonnetje bij de 'weer app' ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone (4) een tijd geleden gejailbreaked gehad, maar sinds iOS 6 al niet meer. Nu blijft bij mijn Weer app een rood ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-13, 09:11
messev messev is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Hoe verwijder ik het rode ballonnetje bij de 'weer app' ?

Ik heb mijn iphone (4) een tijd geleden gejailbreaked gehad, maar sinds iOS 6 al niet meer. Nu blijft bij mijn Weer app een rood ballonnetje staan met 11 (van graden) er in staan. Ik krijg deze niet weg maar vind het wel erg irritant... Want het is nu ook zeker geen 11 graden... . Heeft iemand tips? BVD!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-13, 09:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door messev Bekijk bericht
Heeft iemand tips? BVD!
Heb je een backup teruggezet met jailbreak restanten? Indien ja dan zou dat eventueel de reden van het probleem kunnen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik MobileMe Outlook Add-in weer bij actieve invvoegpassingen FritsKnibbeler iPhone algemeen 4 06-11-12 13:54
Hoe verwijder ik de fotobibliotheek? Mieleapple iPhone algemeen 1 01-01-12 13:48
Hoe verwijder ik een dubbele app??? Shiney iPhone Apps 7 28-02-11 15:31
Hoe verwijder ik het icoontje van zibri blog Tqam Unlock [archief] 2 24-02-08 09:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:26.