//

Apps niet teruggezet na backup

Apps niet teruggezet na backup discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hoi, Ik heb net even rondgezocht, maar ik kon mijn vraag niet echt terugvinden hier op het forum, mocht hij er toch tussen staat, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-13, 18:00
Fleur90 Fleur90 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard Apps niet teruggezet na backup

Hoi Hoi,

Ik heb net even rondgezocht, maar ik kon mijn vraag niet echt terugvinden hier op het forum, mocht hij er toch tussen staat, mijn excuses. Zover gevonden kwam niet iets echt goed overeen.
Gezien mijn hele scherm was gebarsten heb ik net een nieuwe Iphone 4 gekregen. Gisteren heb ik nog een back-up gemaakt op mijn computer en via Icloud. Een vriendin vertelde me dat wanneer je hem terugzet via de Itunes je ook al je apps weer terugkrijgt, dit is echter niet het geval. Als ik Icloud open op de computer staat er notities, mail, contacten, foto's etc, maar sowieso geen apps (ik weet niet of dit hoort).
Is er een mogelijkheid om alsnog nu mijn apps terug te krijgen of moet ik alles weer 1 voor 1 gaan downloaden..?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-13, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur90 Bekijk bericht
Gisteren heb ik nog een back-up gemaakt op mijn computer en via Icloud. Een vriendin vertelde me dat wanneer je hem terugzet via de Itunes je ook al je apps weer terugkrijgt, dit is echter niet het geval. Als ik Icloud open op de computer staat er notities, mail, contacten, foto's etc, maar sowieso geen apps (ik weet niet of dit hoort).
Je bent een aantal dingen door mekaar aan het halen. In iCloud (www.icloud.com) staan geen apps en backups.

Als je een backup gemaakt hebt met iTunes op de computer dan zet die backup ook weer terug met iTunes op de computer.
  #3  
Oud 24-03-13, 18:17
Fleur90 Fleur90 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

ja oke, zover was ik al Maar Itunes zette geen apps terug, wellicht dat dat zo altijd is, dat weet ik alleen niet. Is er ene mogelijkheid om via iets alsnog mijn apps terug te krijgen?
  #4  
Oud 24-03-13, 18:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur90 Bekijk bericht
Maar Itunes zette geen apps terug, wellicht dat dat zo altijd is, dat weet ik alleen niet.
iTunes zet alle apps terug die je ooit gesynchroniseerd hebt met iTunes. Tijdens een synchronisatie wordt ook een backup gemaakt. Tijdens het terugzetten van de backup worden ook alle gesynchroniseerde apps teruggezet.
  #5  
Oud 24-03-13, 18:21
Fleur90 Fleur90 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

dat is dus helaas niet gelukt Heb hem gister nog gesynchroniseerd namelijk
  #6  
Oud 24-03-13, 18:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur90 Bekijk bericht
Heb hem gister nog gesynchroniseerd namelijk
Als je ooit alle aankopen die je in de App Store op de iPhone gedaan hebt overgezet hebt naar iTunes op de PC zou het echt moeten lukken.

Hoe dan ook, je kan alle apps die je ooit aangekocht heb in de App Store weer gratis downloaden in iTunes op de PC en dan syncen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps niet teruggezet op nieuwe iPhone qma iPhone algemeen 0 24-02-13 21:06
Reservekopie wordt niet teruggezet Schepe iPhone algemeen 6 06-02-13 16:51
IOS5 iCloud restore, apps worden niet teruggezet eddzzz iCloud 2 17-11-11 11:30
Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet.. msmit85 iPhone algemeen 1 22-09-11 22:05
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet Esther30 Archief 2 01-07-09 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.