//

I massage problemen

I massage problemen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag problemen met activeren i massage . Ineens krijg ik popup scherm om inteloggen. Ik log in met Apple id, echter na ingave blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-13, 16:20
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard I massage problemen

Sinds vandaag problemen met activeren i massage . Ineens krijg ik popup scherm om inteloggen. Ik log in met Apple id, echter na ingave blijft steeds ingave scherm terug komen . Wachtwoord is juist.
Gevolg nu is dat ik niet in i message kan komen. Al een jaar werkt het goed, nu dus ineens niet.


Jalea
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-13, 16:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Apple - Support - System Status

Op het moment geen storingen.. iMessage werkt hier ook goed.
Probeer je iPhone uit en weer aan te zetten en iMessage weer te activeren.
Staat FaceTime wel aan?
__________________
  #3  
Oud 01-09-13, 17:06
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard

iPad ff aan en uit gezet. Daarna gecheckt of face time aan staat. Wat blijkt wachtwoord is weg. Ik dus wachtwoord invullen en in loggen, wachtwoord is akkoord. Krijg mijn tel nr te zien met mijn 2 emailadressen. Daarna ga ik naar i message, waar ik ook mijn ww had ingevuld, echter deze is nu weg. Dus weer invullen, en na inloggen zie ik weet mijn tel nr met email adressen. Vervolgens weer ter controle na FaceTime ( bij instellingen) . Daar is het ww weer weg. Pff. ik kom niet meer bij i message, krijg middenin alleen log in scherm te zien. Wat ik ook doe het scherm komt na inloggen steeds terug .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2013 om 17:13 ----------

Gevonden , bij toeval ondekte ik dat 24 datum /tijd uitstond. Deze aangezet en pats ik kon weer inloggen .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 problemen JensDM iPhone algemeen 0 30-09-11 18:33
iPhone: 3G 3.1.3 problemen Wusblogs Jailbreak 15 28-07-10 01:26
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.