//

Afstandbediening App

Afstandbediening App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn afstandbediening voor mijn Samsung Blu-Ray is kwijt. Heeft iemand ervaring met remote control apps? Weet iemand een app die Samsung Blu-Ray ondersteunt? Dank alvast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-13, 18:17
onnohennis onnohennis is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 5
Standaard Afstandbediening App

Mijn afstandbediening voor mijn Samsung Blu-Ray is kwijt. Heeft iemand ervaring met remote control apps? Weet iemand een app die Samsung Blu-Ray ondersteunt?

Dank alvast voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-13, 14:36
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Deze misschien?

Harmony Smart Control - Remote for iPad, iPhone & Android - Logitech
__________________
Willem.
  #3  
Oud 28-10-13, 00:02
onnohennis onnohennis is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 5
Standaard

Dank Willem. Ik was eigenlijk op zoek naar een app zonder additioneel apparaat, zoals de Harmony Hub. Of is het niet mogelijk om je apparaten met je Iphone te bedienen omdat er geen infrarood zender in je Iphone zit?
  #4  
Oud 28-10-13, 00:07
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onnohennis Bekijk bericht
Dank Willem. Ik was eigenlijk op zoek naar een app zonder additioneel apparaat, zoals de Harmony Hub. Of is het niet mogelijk om je apparaten met je Iphone te bedienen omdat er geen infrarood zender in je Iphone zit?
Denk dat het niet mogelijk is inderdaad, tenzij het apparaat netwerkmogelijkheden heeft, want dan kan de iPhone via het netwerk communiceren met je blu-ray apparaat. Daarnaast moet er daarvoor ook nog een app beschikbaar zijn.

Een universele afstandsbediening aanschaffen voor een paar eurootjes kan toch ook geen kwaad?
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv en logitech afstandbediening stoyanov Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 17-03-13 19:55
SmartGlass: XBOX Universele Afstandbediening iWiefring iPhone Apps 3 09-11-12 13:52
Apple TV2 afstandbediening batterij sentinaal Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 24-02-12 23:36
Verlengsnoer met afstandbediening vredemaker23 iPhone accessoires en onderdelen 6 05-04-11 19:35
Afstandbediening voor in auto El_Diablo iPhone accessoires en onderdelen 4 18-09-09 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.