//

gratis films iphone 5s

gratis films iphone 5s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Zou graag op mijn iPhone 5s films bekijken alleen in de app store moet je telkens ca. 5 euro betalen per film als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-13, 22:17
eliasdesmet eliasdesmet is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Smile gratis films iphone 5s

hallo,

Zou graag op mijn iPhone 5s films bekijken alleen in de app store moet je telkens ca. 5 euro betalen per film als je elke dag 2 uur moet reizigen met de trein... is dat wel veel niet dat ik elke dag naar een film kijk maar toch.

en als je gratis naar een film kan kijken op je iphone 5s kan je dan ook met je apple tv via yelo tv kijken?? of naar je films? alvast badankt.

alvast bedankt.

(ps. bestaat er een app voor dat ik niet hoef te jailbreaken zou het graag niet hoeven te doen).

België
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-13, 22:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eliasdesmet Bekijk bericht
(ps. bestaat er een app voor dat ik niet hoef te jailbreaken zou het graag niet hoeven te doen).
Maak je over een jailbreak maar geen zorgen want er bestaat geen jailbreak voor iOS 7.0.3
  #3  
Oud 29-10-13, 23:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eliasdesmet Bekijk bericht
hallo,

Zou graag op mijn iPhone 5s films bekijken alleen in de app store moet je telkens ca. 5 euro betalen per film als je elke dag 2 uur moet reizigen met de trein... is dat wel veel niet dat ik elke dag naar een film kijk maar toch.

en als je gratis naar een film kan kijken op je iphone 5s kan je dan ook met je apple tv via yelo tv kijken?? of naar je films? alvast badankt.

alvast bedankt.

(ps. bestaat er een app voor dat ik niet hoef te jailbreaken zou het graag niet hoeven te doen).

België
Films downloaden of aan iemand die je goed kent eens vragen en dan via een app er op zetten.

Mss via movie player ofzo, er zijn er vele.
  #4  
Oud 31-10-13, 01:05
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

Plex server downloaden op je pc
Plex app downloaden in de appstore voor je iphone [ kost 4 euro nog wat ]
Films downloaden en in je plex server zetten op je pc
Plex app op je iphone openen, en daar staan je films die in de plex server van je pc staan

Ps Als je de films op je iphone wilt bekijken moet wel je pc aanstaan, maakt verder niet uit waar je bent [ gaat via airplay ]
  #5  
Oud 04-11-13, 20:28
minipi minipi is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

De app Tube Box kopen in de app store en daarin kan je dan een HD film downloaden ( of muziek clips )die je dan kan afspelen zonder internet op je telefoon.
Reageren

Labels
films, iphone 5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gratis online films kijken op de iphone/ipod indodragon Muziek, foto & video 1 08-07-11 23:26
gratis online films op je indodragon Muziek, foto & video 2 05-07-11 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.