//

facebook valt contant uit

facebook valt contant uit discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een kleine week heb ik problemen met facebook op mijn iphone 5. Facebook valt immers telkens uit na enkele seconden (wordt teruggestuurd naar homescreen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-13, 09:31
niels3590 niels3590 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard facebook valt contant uit

Sinds een kleine week heb ik problemen met facebook op mijn iphone 5. Facebook valt immers telkens uit na enkele seconden (wordt teruggestuurd naar homescreen iphone). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: App verwijderen en opnieuw installeren, gegevens bij 'instellingen' verwijderen en opnieuw installeren, harde reset... maar niets blijkt te helpen. Heeft iemand hetzelfde probleem en kent er iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 03:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mss eens een herstel doen?
Of oudere reservekopie opzette en hopen dat helpt. Oplette wel als je dat zou doen je je foto's enzo en nieuwe apps die er opstaan er niet zullen opstaan, je zal die er nadien terug moete opzette enz... of je foto's op externe harde schijf ofzo zette of op je pc of in de icloud.

Ik heb het ook al voorgehad een aantal apps niet wilden werken.
Een update van Apple kan het probleem ook oplossen maarja, dan kan het nog effe duren eer ze een update uitbrengen.
Reageren

Labels
crash, facebook, iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valt uit uit het niets! milanooo iPhone accessoires en onderdelen 1 13-09-12 21:56
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
valt zomaar uit.. sm0oth iPhone algemeen 11 23-10-09 16:53
help valt uit! Bonifacio_lO2 Archief 3 05-04-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.