//

Fout in gmail app

Fout in gmail app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wordt sinds enkele dagen niet meer doorgestuurd als ik op een link klik in gmail. Krijg dan een melding dat ik mijn internetverbinding moet aanzetten, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-14, 11:29
marccc marccc is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Veldhoven
Berichten: 47
Standaard Fout in gmail app

Wordt sinds enkele dagen niet meer doorgestuurd als ik op een link klik in gmail.
Krijg dan een melding dat ik mijn internetverbinding moet aanzetten, maar die werkt gewoon.
Wie weet hoe het komy dat een willekeurige link naar een bepaalde site niet meer werkt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-14, 12:24
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Harde reset al gedaan? Tegelijk aan/uit en de home knop totdat de iphone uit gaat.
  #3  
Oud 22-01-14, 12:32
marccc marccc is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Veldhoven
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 Bekijk bericht
Harde reset al gedaan? Tegelijk aan/uit en de home knop totdat de iphone uit gaat.
Harde reset biedt geen uitkomst, blijf melding krijgen dat er geen internetverbinding is
Kom er zojuist achter dat het wel werkt als ik Wi-Fi heb, iemand enig idee waar te zoeken naar een oplossing?

Laatst gewijzigd door marccc; 22-01-14 om 20:58.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail app of IOS Mail app? bryanwesterveld iPhone Apps 0 25-12-12 22:25
Beste Gmail app? iJRX iPad Apps 0 26-12-11 11:46
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
België: Proximus en Gmail account - wie vindt de fout ?!? stijn123 Overige providers België 3 15-08-08 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.