//

Heyello kaarten versturen lukt niet meer

Heyello kaarten versturen lukt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruikte regelmatig Heyello om naar mijn familie echte kaarten te sturen vanaf mijn iPhone. Echter deze werkt niet meer op mijn iPhone. Linkje naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-14, 16:17
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Talking Heyello kaarten versturen lukt niet meer

Ik gebruikte regelmatig Heyello om naar mijn familie echte kaarten te sturen vanaf mijn iPhone. Echter deze werkt niet meer op mijn iPhone.
Linkje naar Heyello iPhoneclub artikel
Op de site van Heyello kom ik niet verder, het helpdesk systeem geeft een foutmelding. Support via Facebook is het laatste bericht van 2012.

Iemand waarbij het nog wel werkt?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 april 2014 om 16:24 ----------

Heyello Bv te Oisterwijk (Noord-Brabant) is door de rechtbank in 's-Hertogenbosch failliet verklaard. Het insolventienummer van deze zaak is F.01/12/1047. De (hoofd)activiteit van Heyello Bv is industrieel ontwerp en vormgeving, fotografie, vertaling en overige consultancy.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail versturen lukt niet meer na update ios 7 mwk iPhone algemeen 10 07-12-13 19:46
Mail versturen lukt niet Reneetje2108 iPhone algemeen 6 06-06-13 17:26
Sms'en versturen lukt nit meer, bellen wel Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 3 19-12-12 10:45
emails versturen lukt niet meer, loopt vast cooltje iPhone algemeen 1 06-09-11 17:17
Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer martijn1108 Odido (T-Mobile) 6 22-02-11 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.