//

WhatsApp en Twitter instellingen worden genegeerd

WhatsApp en Twitter instellingen worden genegeerd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik vorige week mijn telefoon opnieuw geinstalleerd heb geven WhatsApp en Twitter wat probleempjes: Bij WhatsApp is de optie 'bewaar ontvangen media' uit en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-14, 13:57
Xander75 Xander75 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 8
Standaard WhatsApp en Twitter instellingen worden genegeerd

Sinds ik vorige week mijn telefoon opnieuw geinstalleerd heb geven WhatsApp en Twitter wat probleempjes:
Bij WhatsApp is de optie 'bewaar ontvangen media' uit en die wil ik ook uit hebben, maar media word automatisch gedownload. Of ik de optie nou aan of uit zet, er veranderd niks.
Twitter blijft push berichten sturen die niet persoonlijk aan mij gericht zijn, ongeacht ik dit uit zet. Zelf als ik helemaal geen push berichten wil ontvangen.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-14, 14:27
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Het probleem dat je ondervindt met WhatsApp is normaal. De optie "Bewaar ontvangen media" houdt in dat hij, als het aan staat, alle foto's en video's die je krijgt in je filmrol zet. Hij downloadt dus nog wel de foto's, maar hij slaat ze niet automatisch op. Je kunt het automatisch downloaden* niet uitzetten.

*Video's worden alleen over een Wi-Fi netwerk automatisch gedownload. Over een 3G/4G verbinding moet je dit zelf doen.


En nu je tweede probleem. Open de Twitter app, en ga naar je profiel. Druk dan op het tandwieltje, dan op instellingen en selecteer je account. Scroll een beetje naar beneden en zet je Aanbevelingen, Nieuws en Overig uit. Dit werkt bij mij in ieder geval wel.

__________________
Daniel
  #3  
Oud 20-06-14, 15:13
Xander75 Xander75 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 8
Standaard

Bedankt voor je reaktie.

Dat van Whatsapp vind ik dan wel raar. 2 weken geleden kon ik nog zelf kiezen of ik een afbeelding wilde binnenhalen of niet.

Jouw suggestie van Twitter heb ik geprobeerd maar dat heeft bij mij dus geen effect. Ik heb zelf alle opties mbt tot push berichten uit gezet en nog krijg ik ze door. Ik hab de instellingen de eerste keer zelfs precies zo overgenomen als op mijn iPad, vandaar dat ik het raar vind.
  #4  
Oud 20-06-14, 15:29
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xander75 Bekijk bericht
Bedankt voor je reaktie.

Jouw suggestie van Twitter heb ik geprobeerd maar dat heeft bij mij dus geen effect. Ik heb zelf alle opties mbt tot push berichten uit gezet en nog krijg ik ze door. Ik hab de instellingen de eerste keer zelfs precies zo overgenomen als op mijn iPad, vandaar dat ik het raar vind.
Volgens mij moet je dit per persoon instellen.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. Guusjuh Overige providers Nederland 9 24-05-12 19:44
iPhone: Twitter uit Instellingen verwijderen kflodder Jailbreak 4 27-04-12 18:07
Na update geen foto's/smsjes/whatsapp/twitter meer Joyce08 Muziek, foto & video 1 15-10-11 23:26
Cydia apps worden niet getoond bij instellingen Gerdje Jailbreak apps en thema's 5 18-10-10 11:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.