//

Als voltooid gemarkeerdere herinneringen

Als voltooid gemarkeerdere herinneringen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Deze vraag gaat over herinneringen in de Herinneringen-app die standaard in iOS8 zit. Ik vraag me of als je in iOS8 markeert dat een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-14, 15:35
StefanBraem StefanBraem is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Als voltooid gemarkeerdere herinneringen

Hoi,

Deze vraag gaat over herinneringen in de Herinneringen-app die standaard in iOS8 zit.

Ik vraag me of als je in iOS8 markeert dat een herinnering voltooid is, je nog steeds de meldingen krijgt (bijvoorbeeld wekelijks, dagelijks, op een bepaalde locatie, ...) over de herinnering zelf.

Iemand die dit al eens uitgeprobeerd heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-14, 17:33
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Nee voor zover ik weet niet. Ik heb met iOS8 al diverse herinneringen afgevinkt en daar kreeg ik geen melding meer van.
Reageren

Labels
herinneringen, ios8



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan app niet installeren: "Uw aanvraag kon niet worden voltooid" Pirlo22 iPad Apps 4 27-08-12 13:19
aanvraag kan niet worden voltooid Herbieferbie iPad Apps 1 03-04-12 21:21
App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid Hanziee iPhone Apps 3 21-02-12 15:13
iPhone 4 voltooid laatste stuk van het herstellen niet rubbyphone iPhone algemeen 1 03-03-11 22:56
iPhone: QuickPwn blijft staan op 100% (= voltooid?) Trax Jailbreak 10 31-08-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.