//

Runtastic Pro + Powerbeats2 + hartslagmeter

Runtastic Pro + Powerbeats2 + hartslagmeter discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben enige weken geleden terug beginnen hardlopen. Dit met de Runtastic iPhone app (iPhone 6). Om dit ook een beetje gecontroleerd te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-14, 16:00
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard Runtastic Pro + Powerbeats2 + hartslagmeter

Beste mensen,

Ik ben enige weken geleden terug beginnen hardlopen. Dit met de Runtastic iPhone app (iPhone 6). Om dit ook een beetje gecontroleerd te doen heb ik de Runtastic hartslagmeter gekocht. Heel handig. Maar om het nu ook nog wat comfortabeler te maken heb ik me de Powerbeats2 cadeau gedaan. De nieuwe draadloze sportdopjes van Beats by Dre. Dure aanschaf, maar heel comfortabel. Alleen krijg ik het maar niet voor elkaar om het geluid van Runtastic ook door de bluetooth dopjes te streamen. Van zodra ik Runtastic opstart gaat het geluid enkel door de iPhone speakers... Heel vervelend als je zo'n dure setup hebt. Runtastic is een fantastisch programma, en vanwege de hartslagmeter kan ik er ook niet echt vanaf... Maar een hoofdtelefoon van 200 euro zonder geluid is ook niet handig natuurlijk.

Iemand die een idee heeft hoe ik dit op kan lossen? Of iemand die hier ervaring mee heeft?

Alvast bedankt,
Jonas
__________________
www.unaffordable.net --> about all the things I can't afford.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid val weg bij Runtastic PRO. BeamerAR15 iPhone Apps 0 04-04-12 13:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.