//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link. YouTube - Python, iPhone snake game (Demo)...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 07-11-08, 17:42
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link.

YouTube - Python, iPhone snake game (Demo)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 07-11-08, 17:46
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link.
Dat ziet er wel erg cool uit! Hou ons zeker op de hoogte van de release en de prijs!

Laatst gewijzigd door pwain; 07-11-08 om 17:52.
  #243  
Oud 07-11-08, 17:51
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ziet er inderdaad zeer mooi uit
  #244  
Oud 07-11-08, 18:05
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

ideveloper,

Leuk man, ziet er goed uit! kan niet wachten... (eventueel kan ik testen van te voren)
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 07-11-08 om 18:11.
  #245  
Oud 07-11-08, 18:10
webmaniac webmaniac is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 28
Standaard

Mijn eerste app (Contakt) staat nu ook in de App Store. Simpele applicatie waarbij members van het label Contakt (minimal muziek) op de contakt tour berichten naar de vj kunnen sturen, zodat deze in de show gebruikt kunnen worden.

Dit weekend hoop ik mijn tweede app naar Apple te kunnen sturen.
  #246  
Oud 07-11-08, 19:22
reporterdavid reporterdavid is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 17
Standaard

Hey allemaal.
We zijn nog niet aan het klussen, maar iThemepark zou weer een nieuwe app door een aantal ipod touch blog leden worden , waaronder ik de informatie verzamel en het idee van mij kwam. Vele mensen zouden het denk ik érg app.riseren dat er een app komt met daarin alle 6 belgische , 9 deensche , 22 duitsche , 2 finse , 20 franse , 2 italiaanse , 14 nederlandsche , 1 noorsche , 2 oosterijksche , 6 spaansche , 9 engelsche en 2 zweedsche parken. Oké , wellicht even beginnen met nl en belgié en dan later wellicht in updates wat meer plaatsen. Daarnaast zullen er info , ratings , openingstijden , prijzen , en wellicht ook wel nieuws komen



Nieuws : er komt ook een locarator in , zodat je ziet welk pretpark het DICHTSbijzijnd is en hoeveel meter je er vanaf staat.

We zullen beginnen met de Nederlandsche en Belgische parken en daarna via (gratis) updates meer landen toevoegen

Wel wellicht zul je deze wel dagelijks kunnen gebruiken. bij het plannen van een uitje , of een keer als je je verveelt. Het kan superhandig zijn en.... er zit een localizer in. Die berekend precíes hoever je van een park af bent. ook kun je recencies lezen en zo meer.

op dtvplanet.nl vindt je alvast meer informatie én je kunt er al een screen vinden.
De rest van de site zijn we aan het updaten en zal verloop van de week online gaan.

David , daan & owain.


Wordt vervolgd i.i.g ... maar wat vinden jullie van het idee?
__________________
iThemepark - Binnenkort éérste europese pretpark app.

Laatst gewijzigd door reporterdavid; 07-11-08 om 21:11.
  #247  
Oud 07-11-08, 21:07
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link.
Hey leuk om weer wat van jou te zien Ziet er tof uit, vooral heel smooth allemaal. Was dat al dat ge-animeer nog lastig of goed te doen?
Prijskaartje al bekend?
  #248  
Oud 07-11-08, 21:11
reporterdavid reporterdavid is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Hey leuk om weer wat van jou te zien Ziet er tof uit, vooral heel smooth allemaal. Was dat al dat ge-animeer nog lastig of goed te doen?
Prijskaartje al bekend?
Wel , óns prijskaartje zal waarschijnlijk 99 cent (delen door 3en) en eerst gratis
  #249  
Oud 08-11-08, 10:49
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Hey leuk om weer wat van jou te zien Ziet er tof uit, vooral heel smooth allemaal. Was dat al dat ge-animeer nog lastig of goed te doen?
Prijskaartje al bekend?
Ja, was best even lastig. Helemaal gemaakt met OpenGL ES, en daar had ik helemaal geen ervaring in. Dus best wat uurtjes werk geweest. Prijs komt op 3 dollar te liggen.

Tenminste als ik hem de App Store in krijg :-(
  #250  
Oud 08-11-08, 12:36
timneutel timneutel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

Whoow! iDeveloper!
ik denk echt dat je een betere variant hebt van het al bestaande snake! Gameplay ziet er goed uit, lekker smooth.
  #251  
Oud 08-11-08, 12:40
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Zeker mooi! En voor zoiets is 3 dollar een mooie prijs (dat betekend voor ons 2.49 meen ik?)

iThemepark kan zeker handig zijn om een pretpark in de buurt te zoeken
  #252  
Oud 08-11-08, 13:05
webmaniac webmaniac is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Tenminste als ik hem de App Store in krijg :-(
Waarom zie je dit somber in, al een keer afgewezen? Ook ik heb ervaring met afwijzingen Ik heb een applicatie die ik dit weekend al voor de 3e keer wil submitten. Mocht je vragen hierover hebben dan kan ik je wellicht helpen.
  #253  
Oud 08-11-08, 14:12
reporterdavid reporterdavid is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webmaniac Bekijk bericht
Waarom zie je dit somber in, al een keer afgewezen? Ook ik heb ervaring met afwijzingen Ik heb een applicatie die ik dit weekend al voor de 3e keer wil submitten. Mocht je vragen hierover hebben dan kan ik je wellicht helpen.
Klopt helemaal

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Zeker mooi! En voor zoiets is 3 dollar een mooie prijs (dat betekend voor ons 2.49 meen ik?)

iThemepark kan zeker handig zijn om een pretpark in de buurt te zoeken
er zal ook een localizer in zitten...
  #254  
Oud 08-11-08, 14:40
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webmaniac Bekijk bericht
Waarom zie je dit somber in, al een keer afgewezen? Ook ik heb ervaring met afwijzingen Ik heb een applicatie die ik dit weekend al voor de 3e keer wil submitten. Mocht je vragen hierover hebben dan kan ik je wellicht helpen.
Nou... ik had meer problemen met het ondertekenen van de App, zodat ik hem uberhaubt kon uploaden. Hij werd steeds afgekeurd omdat hij niet goed ondertekend zou zijn. Nu ben ik onlangs van Mac geswitched, dus waarschijnlijk werkte de oude profielen niet samen met de code die op de nieuwe mac gemaakt is. Om een heel lang verhaal kort te maken. Ik heb al m'n oude profielen van m'n mac en uit de iPhone Developer Program verwijderd. Daarna alle stappen weer vanaf het begin uitgevoerd op een kaal account en dat bleek te werken. Totaal heeft me dit 8 uur gekost Nu nog afwachten of hij goed gekeurd wordt.

Als hij afgekeurd wordt, neem ik zeker even contact met je op. Geeft apple al wat duidelijkere redenen op als in het begin. Bij m'n eerste app kreeg ik gewoon de melding afgekeurd. Zonder enige uitleg.
  #255  
Oud 08-11-08, 15:57
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Nou... ik had meer problemen met het ondertekenen van de App, zodat ik hem uberhaubt kon uploaden.
Ik doe altijd eerst een Ad Hoc build. Als die werkt, dan is de kans groter dat een App Store build ook goed gaat.
  #256  
Oud 08-11-08, 18:20
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gekkepietje Bekijk bericht
Ik doe altijd eerst een Ad Hoc build. Als die werkt, dan is de kans groter dat een App Store build ook goed gaat.
Ja, dat is ook mijn manier van werken. Ad Hoc builds deden het prima (heb hem bij een stuk of 15 testers uitgezet), dus ik verwachte geen problemen. Ook werd de code normaal ondertekend als ik de buildlogs bekeek. Op het oog leek alles goed, maar toch werd hij niet geaccepteerd. Ach, inmiddels is het opgelost. Laten we hopen dat de game snel verkrijgbaar is.
  #257  
Oud 08-11-08, 20:37
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Hey, hij staat al op Toucharcade! Touch Arcade: iPhone Games, Reviews and News en ook op Touch-Mania - Die Besten Apps, Anleitungen und News
  #258  
Oud 09-11-08, 13:11
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Zag hem net staan op Touch Arcade, damn dat is wel een van de beste exposure die je kan krijgen volgens mij! Dat belooft wat Ben benieuwd naar je sales straks.
  #259  
Oud 11-11-08, 22:45
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Python beschikbaar!!!

http://itunes.apple.com/WebObjects/M...296072908&mt=8
  #260  
Oud 11-11-08, 22:48
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

iDeveloper, gefeliciteerd! Hopen dat Python een mooie internationale reputatie mag krijgen
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.