//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem maar even gedownload, ookal heb ik geen iPhone meer. Hij ziet er zeker niet verkeerd uit en jou kennende zal het geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 11-11-08, 23:37
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Ik heb hem maar even gedownload, ookal heb ik geen iPhone meer. Hij ziet er zeker niet verkeerd uit en jou kennende zal het geen flutapp zijn
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 12-11-08, 00:39
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
Ik heb hem maar even gedownload, ookal heb ik geen iPhone meer. Hij ziet er zeker niet verkeerd uit en jou kennende zal het geen flutapp zijn
Heb je echt geen iPhone meer JWVD? Ik dacht dat het een geintje was ivm de App die je aan het maken was. Maar niet dus.... balen man
  #263  
Oud 12-11-08, 00:46
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Heb je echt geen iPhone meer JWVD? Ik dacht dat het een geintje was ivm de App die je aan het maken was. Maar niet dus.... balen man
Was't maar waar...
  #264  
Oud 12-11-08, 12:15
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Heb 'em geinstalleerd, draait lekker! Mooi smooth en snel allemaal. Nice one!

Iemand op TouchArcade zag ik in de comments zeggen dat het op Spore lijkt. Zit eigenlijk wel wat in. Heb Spore zelf niet gekocht dus ik kan het verder niet vergelijken

Als ik me er een beetje mee mag bemoeien: Ik zou de eerste screenshot op iTunes een ingame screenshot laten zijn ipv je (overigens mooie) loadingscreen. Dat is namelijk het enige screenshot dat je in de App Store op je iPhone kan zien, bij mij werkt het altijd afschrikkend als ik daar niets zie van de app tijdens gebruik zeg maar. Heb dan het gevoel dat de developer wat te verbergen heeft ofzo Niet dat dat in jouw geval zo is, maar kan me voorstellen dat het voor meer mensen zo werkt.
  #265  
Oud 12-11-08, 12:25
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Iemand op TouchArcade zag ik in de comments zeggen dat het op Spore lijkt. Zit eigenlijk wel wat in. Heb Spore zelf niet gekocht dus ik kan het verder niet vergelijken

Als ik me er een beetje mee mag bemoeien: Ik zou de eerste screenshot op iTunes een ingame screenshot laten zijn ipv je (overigens mooie) loadingscreen. Dat is namelijk het enige screenshot dat je in de App Store op je iPhone kan zien, bij mij werkt het altijd afschrikkend als ik daar niets zie van de app tijdens gebruik zeg maar. Heb dan het gevoel dat de developer wat te verbergen heeft ofzo Niet dat dat in jouw geval zo is, maar kan me voorstellen dat het voor meer mensen zo werkt.
Ik heb Spore wel (de gratis versie) en ik vind de vergelijking wel wat ver gaan. Spore is veel en veel uitgebreider, maar wel een leuk compliment. Spore gaat iets anders om met de besturing, misschien dat ik die techniek nog wel een keer overneem.

Van dat eerste scherm is waar ja, ik zal eens kijken of ik die kan wijzigen.
  #266  
Oud 12-11-08, 17:01
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

En, loopt de verkoop van Python een beetje?
Staan nog geen recensies op zag ik

Een dezer dagen ook maar eens halen, heb verder nog geen snake op gsm (wel wat getest, is me niet bevallen )
  #267  
Oud 12-11-08, 19:09
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
En, loopt de verkoop van Python een beetje?
Staan nog geen recensies op zag ik

Een dezer dagen ook maar eens halen, heb verder nog geen snake op gsm (wel wat getest, is me niet bevallen )
Over de verkopen is nog weinig te zeggen na 1 dag. Maar zodra er wat bekend is, zal ik de cijfers hier posten. Ik zie dat ik gisteren in Nederland 1 exemplaar verkocht heb. Wie o wie is dat?

Twee recenties in de amerikaanse App Store, super positief! Daar ben ik heel blij mee natuurlijk, het is altijd afwachten wat mensen er van vinden.

En.... als je hem download, laat ook even een recentie achter.
  #268  
Oud 12-11-08, 20:32
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Ik heb hem vanmiddag gedownload, ideveloper. Maar nog niet echt mee gespeeld. De besturing was een beetje wennen, maar ik zal er binnenkort nog eens goed naar kijken. Het ziet er in ieder geval goed uit!
  #269  
Oud 12-11-08, 20:43
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Zal Python zeker even uitproberen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #270  
Oud 12-11-08, 21:00
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Over de verkopen is nog weinig te zeggen na 1 dag. Maar zodra er wat bekend is, zal ik de cijfers hier posten. Ik zie dat ik gisteren in Nederland 1 exemplaar verkocht heb. Wie o wie is dat?
Zou ik kunnen zijn, heb em vlak voor het slapen even geïnstalleerd en gespeeld, weet alleen niet zeker of dat voor of na 0:00 was
Heb ook een recensie gesubmit, maar volgens mij hangt ie nog achter de moderatie van Apple. Zal wel komen.

Even wat anders: Mijn puzzlespelletje MasterBrain is vanaf vandaag tijdelijk gratis, even kijken of ik daarmee een nieuwe impuls kan geven door misschien wat meer mond op mond reclame ofzo. Dus als iemand hem nog niet heeft en wil proberen... nu is het moment

Laatst gewijzigd door nkooiker; 12-11-08 om 22:22.
  #271  
Oud 12-11-08, 21:43
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Zou ik kunnen zijn, heb em vlak voor het slapen even geïnstalleerd en gespeeld, weet alleen niet zeker of dat voor of na 0:00 was
Heb ook een recensie gesubmit, maar volgens mij hangt ie nog achter de moderatie van Apple. Zal wel komen.

Even wat anders: Mijn puzzlespelletje Mastermind is vanaf vandaag tijdelijk gratis, even kijken of ik daarmee een nieuwe impuls kan geven door misschien wat meer mond op mond reclame ofzo. Dus als iemand hem nog niet heeft en wil proberen... nu is het moment
Hoeveel verkopen per dag had je op het laatst toen hij nog betaald was?

Net ff de statistieken van Python bekeken. Toch 2x verkocht in NL gisteren.
Verder 1x in Argentinie, 4x in Canada en 26x in de US.

Ben benieuwd hoe morgen de statistieken eruit zien.
  #272  
Oud 12-11-08, 21:48
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Even wat anders: Mijn puzzlespelletje Mastermind is vanaf vandaag tijdelijk gratis, even kijken of ik daarmee een nieuwe impuls kan geven door misschien wat meer mond op mond reclame ofzo. Dus als iemand hem nog niet heeft en wil proberen... nu is het moment
Zal ik nu even uitproberen Hou ervan om dingen uit te proberen!

Edit: er word mij gezegd: €2,39

Edit2: Het was dus MasterBrain ipv Mastermind, MasterBrain is wel gratis en dat is dus jouw app

Laatst gewijzigd door iMario; 12-11-08 om 22:01.
  #273  
Oud 12-11-08, 22:09
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Het is een hele eenvoudige gratis app om je BMI (Body Mass Index) te berekenen. Hieronder een paar screenshots.

Je kunt eenvoudig je lengte en gewicht instellen, waarna je BMI automatisch berekend wordt. Groen betekend dat je prima op gewicht bent voor je lengte, geel is te licht en rood is te zwaar.
Als bber lach ik om dit soort programma's. Ik ben dan veel te dik volgens jouw programma en alle andere bmi proggies, maar mijn vetgehalte is 9%. Ook zou ik dan levensgevaarlijk bezig zijn, maar ik ben zo gezond als een vis.

Desalniettemin was dit niet een post om je af te kraken. Ik vind het mooi dat men zulke proggies voor de iphone maakt.
  #274  
Oud 12-11-08, 22:19
daanhegman's schermafbeelding
daanhegman daanhegman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 178
Stuur een bericht via Instant Messenger naar daanhegman
Standaard

iThemePark is ook binnenkort klaar
Design is een stuk verbeterd
Wij hopen hem binnen enkele weken te kunnen uitbrengen
Nieuwe deign
__________________
Trots lid van iDevclub

Laatst gewijzigd door daanhegman; 13-11-08 om 15:00.
  #275  
Oud 12-11-08, 22:23
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht

Edit2: Het was dus MasterBrain ipv Mastermind, MasterBrain is wel gratis en dat is dus jouw app
Haha dat is wel een blunder, de naam van je concurrent noemen ipv je eigen. MasterBrain idd. Aangepast in mijn post, thnx
  #276  
Oud 13-11-08, 12:55
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

iStart (Native app gebaseerd op iHome) is sinds vandaag beschikbaar in de appstore!
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...e?id=296162264
  #277  
Oud 13-11-08, 14:01
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossienl Bekijk bericht
iStart (Native app gebaseerd op iHome) is sinds vandaag beschikbaar in de appstore!
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...e?id=296162264
Toch wel bijzonder om 2 apps van jezelf in 3 dagen tijd terug te zien in de App Store
  #278  
Oud 13-11-08, 18:13
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Toch wel bijzonder om 2 apps van jezelf in 3 dagen tijd terug te zien in de App Store
Ik kan ook niks anders zeggen dan gefeliciteerd
  #279  
Oud 13-11-08, 20:29
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Nu nog wat verkopen, en laat het geld maar binnenstromen
  #280  
Oud 15-11-08, 18:44
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

maar hoe veel apps moet je ook al weer minimaal verkopen voordat je je geld krijg van apple?
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.