//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De apps die ik genoemd heb zijn nog niet allemaal in de App Store. Bovendien is de EuroChecker die jullie te zijn krijgen een kopie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #521  
Oud 05-04-09, 13:52
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

De apps die ik genoemd heb zijn nog niet allemaal in de App Store.
Bovendien is de EuroChecker die jullie te zijn krijgen een kopie van mijn app. (helaas zijn er mensen die kopieeren)

Ik heb zelf even tvgidsje bekeken, bij mij loopt alles gewoon goed. :S
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 05-04-09, 14:15
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregor Bekijk bericht
De apps die ik genoemd heb zijn nog niet allemaal in de App Store.
Bovendien is de EuroChecker die jullie te zijn krijgen een kopie van mijn app. (helaas zijn er mensen die kopieeren)

Ik heb zelf even tvgidsje bekeken, bij mij loopt alles gewoon goed. :S
No offence, maar de EuroChecker die er nu staat was al in de AppStore voordat je de jouwe submitte; volgens mij was hij gewoon eerder, en heeft het niks met kopieren te maken....
  #523  
Oud 05-04-09, 14:22
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
No offence, maar de EuroChecker die er nu staat was al in de AppStore voordat je de jouwe submitte; volgens mij was hij gewoon eerder, en heeft het niks met kopieren te maken....
Nee hoor...
Ik huur freelancers die het voor mij doen, en laat SmartMobileTech mij nou eens bekend voorkomen, net een paar dagen nadat ik de opdracht heb gepost op het internet. Dat noem ik "te toevallig"
  #524  
Oud 05-04-09, 20:37
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
We are unable to activate your iPhone Developer Program membership.
Ik kreeg die melding ook. Paar weken later werkte het weer. Blijkbaar kwam dit omdat er iets niet klopt met je aanvraag en hij dan "on hold" wordt gezet. Waarom dat bij mij was weet ik niet, maar na een tijdje wachten kreeg ik uiteindelijk wel toegang.
  #525  
Oud 05-04-09, 21:02
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gekkepietje Bekijk bericht
Ik kreeg die melding ook. Paar weken later werkte het weer. Blijkbaar kwam dit omdat er iets niet klopt met je aanvraag en hij dan "on hold" wordt gezet.
Hmmm, ik heb maanden terug ook een aanvraag gedaan, maar ben toen gestopt op het moment van betaling. Volgens mij blijft de aanvraag dan gewoon open staan, want je kunt vervolgens niet meer via de normale manier aanvragen. In plaats daarvan krijg je een herrinnering per e-mail dat je de aanvraag nog moet afronden. Wat een gedoe.
  #526  
Oud 06-04-09, 16:57
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Please to welcome deze nieuwe Hollandse developer in Apple's Development Program!

Het probleem bij mijn activatie was dat het adres waarmee ik mijn Apple ID had geregistreerd niet overeen kwam met mijn billing address. Ik gebruik nu een nieuw Apple ID en heb inmiddels toegang tot de development portal.

All hail Thanatist Software into the fray!
  #527  
Oud 06-04-09, 17:03
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Welkom! Altijd leuk om een nieuwe Nederlandse developer te mogen verwelkomen. Al concrete plannen?
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #528  
Oud 06-04-09, 18:55
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik was ergens mee bezig ja, vooral om kennis te maken met alles natuurlijk. Ik kan je wel vertellen dat als je applicaties als iPity nutteloos en onzin vindt, je dit ook niet gaat waarderen. Mijn collega's en ik hebben ons en elkaar er anderzijds wèl kostelijk mee vermaakt (al gaat de lol er aardig snel af natuurlijk). Voor mij hoeft een app geen algemeen nut te dienen. Als je er een paar keer mee kunt lachen, is het al goed.

Net zoals iPity zal het wel om wat copyrighted materiaal draaien; de applicatie zal dan (als 'ie ooit af komt ) ook gewoon gratis worden, een fan tribute. De uitvoering vind ik echter wel enorm geslaagd met mooie graphics, zeker als je een fan bent. Kortom, 't is een leuke app waarmee ik audio, animation, meerdere views/controllers, Core Location, iPhone orientation overgangen en een aantal andere basisprincipes kan leren kennen en toepassen.

Het is zeker geen revolutionaire of innovatieve app, behoort steevast in de met fart-apps besmeurde "Entertainment" categorie en zal nooit benoemd worden als must-have iPhone app, maar dat zal me allemaal erg weinig gaan boeien!

Laatst gewijzigd door Thaurin; 06-04-09 om 23:58.
  #529  
Oud 09-04-09, 10:09
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

gisteren ook mijn eerste, totale nonsens fun-entertainment App gesubmit; meer om te kijken hoe het allemaal gaat en uitziet. Al met al viel het toch tegen, niet zozeer met de provisioning enzo, maar dat je met de SDK 3.0 beta (volgens de omschrijving) geen Apps kon submitten. Daarom maar op m'n iMac de SDK 2.2.1 gezet en vervolgens alles doorlopen.

En nu maar wachten...
  #530  
Oud 09-04-09, 10:22
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik heb dit ook gelezen en heb daarom (thuis) SDK 3.0 nog niet geinstalleerd. Er zijn echter wel mensen die beweren dat ze gewoon SDK 3.0 en bijbehorende Xcode hebben geinstalleerd en een 2.2.1 build hebben gesubmit die is goedgekeurd.

Laat effe weten als je app er doorheen is!
  #531  
Oud 09-04-09, 10:27
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
gisteren ook mijn eerste, totale nonsens fun-entertainment App gesubmit; meer om te kijken hoe het allemaal gaat en uitziet. Al met al viel het toch tegen, niet zozeer met de provisioning enzo, maar dat je met de SDK 3.0 beta (volgens de omschrijving) geen Apps kon submitten. Daarom maar op m'n iMac de SDK 2.2.1 gezet en vervolgens alles doorlopen.

En nu maar wachten...
Op zich moet je met de 3.0 beta SDK ook gewoon apps submitten. Tenminste iFacts heb ik gewoon met de 3.0 beta SDK gemaakt, natuurlijk eerst de active SDK op 2.1 gezet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 10.png‎ (5,6 KB, 23x gelezen)
  #532  
Oud 09-04-09, 11:04
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Op zich moet je met de 3.0 beta SDK ook gewoon apps submitten. Tenminste iFacts heb ik gewoon met de 3.0 beta SDK gemaakt, natuurlijk eerst de active SDK op 2.1 gezet.
Ha, ja dat had ik ook al gedacht, maar omdat het mijn eerste App was wilde ik het maar even op de oude manier doen.

@Thaurin: natuurlijk! Verwacht alleen niet teveel van het dingetje; het is meer voor de 14-jarigen en ik had het tussendoor mijn 2 andere projectjes gemaakt
  #533  
Oud 09-04-09, 12:29
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
@Thaurin: natuurlijk! Verwacht alleen niet teveel van het dingetje; het is meer voor de 14-jarigen en ik had het tussendoor mijn 2 andere projectjes gemaakt
De volgende fart app sensatie??
  #534  
Oud 09-04-09, 12:33
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
De volgende fart app sensatie??
Nee zo banaal niet, maar wel een bepaald 'Jamba' gehalte. Grappige is dat ik die App zo in elkaar had; het alles regelen voor de App store kostte meer tijd
  #535  
Oud 09-04-09, 17:35
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Zolang je niet een overkill aan reclame gaat maken hier, dan is het goed.. ;|)
  #536  
Oud 09-04-09, 17:56
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Bekijk bericht
Zolang je niet een overkill aan reclame gaat maken hier, dan is het goed.. ;|)
Nee hoor, ik zal om de 10 posts een irri flashende banner plaatsen in plaats van om de 5 posts
  #537  
Oud 28-04-09, 15:30
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Gisteravond de laatste aanpassingen aan mijn spelletje gemaakt. Ik wilde wat leuks hebben om mee aan de slag te gaan. Objective-C had ik vrij snel door, maar het meeste tijd gaat toch echt wel zitten in het "weten" welke functionaliteiten er allemaal in Cocoa zitten en hoe je die het beste kan gebruiken.

Het is wel een heel gedoe om Xcode goed te laten compileren voor Ad-Hoc of App Store distributie, gelukkig is dat allemaal gelukt. Nu nog wat screenshots maken, een pakkende omschrijving uit de mouw schudden en de website in orde maken.

Dan de applicatie echt uploaden naar Apple. Het is wel leuk om er zo mee bezig te zijn. Op naar het volgende project.
  #538  
Oud 28-04-09, 15:46
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin Bekijk bericht
Objective-C had ik vrij snel door, maar het meeste tijd gaat toch echt wel zitten in het "weten" welke functionaliteiten er allemaal in Cocoa zitten en hoe je die het beste kan gebruiken.
Inderdaad, er gaat zeker niet zoveel tijd zitten in het leren van een nieuwe taal ten op zichte van het leren van nieuwe frameworks en de karakteristieken ervan. Waar ik wel (nog steeds) aan moet wennen zijn de conventies van die taal zoals alloc/init, reference counting, delegation, etc. waardoor ik nog steeds dingen vergeet te doen of verkeerd intik, waardoor ik weer compiler errors krijg. Dat tegenover bekende talen waarbij je achter elkaar doortikt zonder probleem of compiler fout.

Gelukkig is Cocoa best wel fijn om mee te werken.

Citaat:
Het is wel een heel gedoe om Xcode goed te laten compileren voor Ad-Hoc of App Store distributie, gelukkig is dat allemaal gelukt.
AdHoc ga ik deze week maar eens proberen! Dan nog de graphics updaten en dan stuur ik mijn eerste poging ook richting de AppStore.
  #539  
Oud 28-04-09, 18:51
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Ik heb van het weekend mijn meest recente creatie gesubmit. Maar hij staat nog steeds op "In Review"...
  #540  
Oud 28-04-09, 21:54
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Applicatie is net gesubmit naar Apple.. Kijken hoe lang het review proces duurt.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.