//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Over ongeveer 1 week zal mijn nieuwe app live gaan in de App Store. Ik wou jullie via deze weg vast kennis laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 09-12-11, 07:59
ErwinZwart ErwinZwart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Thumbs up Preview: Mosaic Wallpaper Designer

Hey allemaal,

Over ongeveer 1 week zal mijn nieuwe app live gaan in de App Store. Ik wou jullie via deze weg vast kennis laten maken!

Met Mosaic Wallpaper Designer kan je op een eenvoudige manier mooie wallpaper maken, waarbij je je eigen foto's gebruikt. De app word beschikbaar als universele app, waardoor je met 1 app wallpapers kan maken voor al je devices! Bekijk de trailer hieronder voor een voorbeeld!

Wil je op de hoogte worden gesteld als de app uitkomt? Volg dan @ErwinZwartApps op Twitter of vul het formulier in op deze pagina om een email notificatie te ontvangen!

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #1002  
Oud 10-12-11, 10:19
DJ14 DJ14 is offline
• iOS 7.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 121
Standaard ParkBuddy

Vannacht is mijn nieuwste applicatie ParkBuddy in de App Store verschenen. ParkBuddy kent prachtige animaties, anders dan men gewend is, en help gebruikers hun auto, fiets of ander voertuig terug te vinden na deze geparkeerd te hebben. Zie onderstaande screenshots en oordeel zelf.

App Store link:
App Store - ParkBuddy






Laatst gewijzigd door DJ14; 10-12-11 om 12:47.
  #1003  
Oud 13-12-11, 13:45
Pauluz85 Pauluz85 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard Recurring Events 1.0 for iPhone - Create Custom Repeating Appointments

Ik heb samen met een vriend van me onze derde app gelanceerd genaamd Recurring Events. Met de Recurring Events kun je herhalende afspraken maken zoals zoals je gewend bent in applicaties zoals Outlook en Thunderbird maar dan op je iPhone.

Heb je geavanceerde herhaal optie nodig voor je afspraken. Zoals een project meeting op maandag en donderdag elke 2 weken?, of wil je graag herinnerd worden dat je je facturen moet versturen op de laatste vrijdag van de maand? Met Recurring Events kan je dit soort complexe herhalende afspraken toevoegen aan je agenda met maar een paar taps! Via de voorbeeld weergave kun je vooraf alle data van een herhaalde afspraak inzien ter controle. Alle afspraken zijn via alle favoriete agenda applicaties te wijzigen en in te zien.

Functies:

✓ Maak en herhalende afspraak in een paar taps met onze intuïtieve interface.
✓ Maak afspraken met geavanceerde dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse herhaal opties
✓ Zie vooraf alle herhaal data van de afspraak die je wilt toevoegen.
✓ Optie om te herhalen tot een einddatum of tot een aantal herhalingen.
✓ Compatible met alle bekende iPhone agenda applicaties zoals Easy Calendar en Week Calendar.
✓ Support voor iOS5 en iCloud agenda's.

App store link:
Recurring Events app
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg RecurringScreenshot_Monthly.jpg‎ (32,7 KB, 11x gelezen)
Bestandstype: jpg RecurringScreenshot_Repeat.jpg‎ (23,9 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: jpg RecurringScreenshot_RepeatEnd2.jpg‎ (31,6 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: png iTunesArtwork.png‎ (122,7 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg RecurringScreenshot_Main.jpg‎ (32,4 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: jpg RecurringScreenshot_Weekly.jpg‎ (24,7 KB, 3x gelezen)
__________________
Eigen apps: iFeestdagen 2014 | Holidays Plus US | Recurring Events
  #1004  
Oud 16-12-11, 11:51
JorzoR JorzoR is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Sinds 15 december in de App Store, m'n eerste Appje: Hard Radio

Download: App Store - 'Hard Radio'



Citaat:
With Hard Radio you can listen to your favorite Hard Dance radio stream anytime, anywhere!

We have selected the best Hard Dance radio streams like Q-dance Radio, Fear.FM, Hardstation.FM and many more for you to listen to!

Personalize Hard Radio by enabling your favorite radio streams and disable the ones you don’t want to listen to.

Music genres:
Hardstyle, Hardcore, Hardtrance, Early Hardstyle, Schranz, Early Hardcore, Jump, Oldschool, Industrial and many more…

Features:
• Listen to your favorite Hard Dance streaming radio stations.
• Personalize by enabling your favourite radio stream and disable the ones you don’t like.
• Awesome looking, easy to use typographic interface!
• Receive Push Notifications when a popular radio station starts a well-known radio show. So you don’t miss a thing!
• See the total playtime per radio station.

Currently supported radio streams:
• Fear.FM Hard
• Fear.FM Harder
• Fear.FM Hardest
• Q-dance Radio
• b2s Radio
• Hardstation.FM
• Hardbase.FM
• Hard.FM
• Di.FM Hardstyle
• Di.FM Hardcore
• Hardcore Radio

Laatst gewijzigd door JorzoR; 16-12-11 om 14:38.
  #1005  
Oud 18-12-11, 14:46
Pauluz85 Pauluz85 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pauluz85 Bekijk bericht
Ik heb samen met een vriend van me onze derde app gelanceerd genaamd Recurring Events. Met de Recurring Events kun je herhalende afspraken maken zoals zoals je gewend bent in applicaties zoals Outlook en Thunderbird maar dan op je iPhone.

Heb je geavanceerde herhaal optie nodig voor je afspraken. Zoals een project meeting op maandag en donderdag elke 2 weken?, of wil je graag herinnerd worden dat je je facturen moet versturen op de laatste vrijdag van de maand? Met Recurring Events kan je dit soort complexe herhalende afspraken toevoegen aan je agenda met maar een paar taps! Via de voorbeeld weergave kun je vooraf alle data van een herhaalde afspraak inzien ter controle. Alle afspraken zijn via alle favoriete agenda applicaties te wijzigen en in te zien.

Functies:

✓ Maak en herhalende afspraak in een paar taps met onze intuïtieve interface.
✓ Maak afspraken met geavanceerde dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse herhaal opties
✓ Zie vooraf alle herhaal data van de afspraak die je wilt toevoegen.
✓ Optie om te herhalen tot een einddatum of tot een aantal herhalingen.
✓ Compatible met alle bekende iPhone agenda applicaties zoals Easy Calendar en Week Calendar.
✓ Support voor iOS5 en iCloud agenda's.

App store link:
Recurring Events app
Ik heb mijn Recurring Events app for iPhone tijdelijk gratis gemaakt, dus profiteer nu het nog kan: Recurring Events app
  #1006  
Oud 25-12-11, 08:04
waterlijn waterlijn is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Het valt niet mee op te vallen in de app store.
Ik heb mijn app Callist Calendar gratis gemaakt voor de kerstdagen.
Ik ben benieuwd of dit helpt.
  #1007  
Oud 06-01-12, 12:07
JoVe JoVe is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vandaag mijn nieuwe app Roosters! gelanceerd!
In deze app kunnen middelbare scholieren hun rooster zetten!
App Store - 'Roosters! (school)'
  #1008  
Oud 08-01-12, 12:40
Jeroen0704 Jeroen0704 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 137
Standaard

Hallo,

Mijn App Play It staat al een tijdje in de App Store, maar hij stond nog niet in dit topic.

App Store - Play It

Play It is een leuke en handige app om je muziek te bedienen door innovatieve, maar simpele bewegingen op het scherm.



Je kunt hier een video van Play It bekijken op YouTube.

Hier nog even de volledige beschrijving die ook op iTunes te bevinden is:

Citaat:
Play It is een leuke en handige app om je muziek te bedienen door innovatieve, maar simpele bewegingen op het scherm.

BEDIENING
Play It heeft bijna geen knoppen, omdat hij gebruik maakt van innovatieve, maar simpele bewegingen. Zo kun je bijvoorbeeld op het scherm drukken om de muziek te pauzeren of af te spelen. Door naar links te vegen ga je naar het volgende nummer en door naar rechts te vegen ga je naar het vorige nummer.

Om verder te spoelen druk je wat langer op de rechter helft van het scherm en om terug te spoelen doe je hetzelfde op de linker helft van het scherm. Op deze manier heb je heel het scherm om je muziek te bedienen.

MENU
Het menu heeft geen terug knop, maar maakt ook gebruik van een beweging. Door met één vinger naar rechts te vegen ga je naar het vorige scherm en door met twee vingers naar rechts te vegen ga je terug naar het hoofd menu.

HUIDIG NUMMER
Je kunt snel naar het huidige nummer gaan door op de album art van het nummer te drukken in het menu. Op deze manier ga je ook terug naar het menu vanuit de muziek speler. Als je muziek is gestopt met spelen verdwijnt de informatie van het huidig nummer en krijg je de nummers op het hele scherm te zien, zodat je alle ruimte optimaal kunt gebruiken.

ICLOUD
Met iCloud zullen de instellingen die je op een apparaat maakt, op al apparaten doorgevoerd worden.

PERSOONLIJKE KLEUREN
Met de nieuwe persoonlijke kleuren functie, kun je je favoriete kleuren kiezen en Play It zo personalizeren, zoals jij het wilt.

ZOEKEN
Om te zoeken in je muziek, veeg je vanuit het menu naar links en je kunt meteen beginnen met zoeken.

ONDERWEG
Doordat Play It volledig gebruik maakt van gestures, kun je je muziek makkelijk onderweg bedienen, bijvoorbeeld in de auto.

TWITTER
Play It ondersteund de Twitter functie in iOS 5. Je kunt je muziek zelf twitteren, door met 2 vingers op het scherm te drukken. Je kunt Play It je muziek ook je muziek voor je laten twitteren.


KENMERKEN
• iCloud
• Persoonlijke kleuren
• Twitter
• Multi touch
• Handig in de auto
• AirPlay ondersteuning
• Koptelefoon afstandsbediening ondersteuning
• Bediening vanaf lock screen
• Synchroniseer muziek met iTunes
• Gebruikt de muziek uit de iPod app
• Speelt ook popcasts en audioboeken af
• Shuffle functie
• Zoek functie
• Sorteer albums op album of artiest
Groeten,
Jeroen
  #1009  
Oud 25-01-12, 22:19
IamMRoman IamMRoman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Standaard

App net gedownload wat een leuke app ik ben zelf nog bezig om X code te leren
  #1010  
Oud 27-01-12, 16:13
jje-007 jje-007 is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard App in App Store Plaatsen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Wie van de ontwikkelaars op dit forum heeft zijn / haar eigen App al op de App Store?

Ik heb die van mij vanavond geupload, nu afwachten waneer hij beschikbaar komt.
Wij hebben onze app recent in de App store geplaatst:
De status van je aanvraagdossier bij Apple doorloopt verschillende stadia:
  • aangevraagd: duurde bij ons een paar dagen
  • in review: duurde één dag
  • accepted/rejected
En Apple houdt je op de hoogte van de status van je dossier via email.

Hope it helps!

Jan-Jaap
  #1011  
Oud 14-02-12, 19:49
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard F1 Agenda 2012

Vandaag is de update van onze App F1 Agenda 2012 beschikbaar gekomen in de App Store:

App Store Link

Alle F1 races in jouw eigen agenda met slechts één klik.

BEOORDELING:
"Dit is een brilliante App, voeg alle races aan je agenda toe."

VOORDELEN:
✔ Alle Formule 1 races direct in jouw iPhone agenda!
✔ Ondersteuning voor races, kwalificaties en oefensessies.
✔ Aanpasbare alarm tijden
✔ Achteraf aanpassingen doen

HOE:
1. Zet de type evenementen aan die je in de agenda wil (oefen/kwalificatie/race).
2. Selecteer de gewenste alarmtijd.
3. Druk op sync races om de agenda items toe te voegen.

Als je geen enkele F1 race wil missen dit seizoen dan moet je zeker deze App downloaden!


  #1012  
Oud 17-02-12, 14:06
HernanZh HernanZh is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 18
Standaard Ghost Puzzle (binnenkort)

Hoi allemaal
Ik weet niet zeker of dit de goede forum is, als het niet is kan een mod dit dan verplaatsen?

Ik ben namelijk laatste maanden bezig met het maken van een iPhone game (voor het eerst). Het zal binnen enkele weken klaar zijn. Het spel is voornamelijk gemaakt in m'n eentje. Muziek en geluid is gedaan door Tom Titulaer.

Screenshots:



Verhaal
Dood, de Spokenjager wordt oud en zoekt een opvolger. Tijdens zijn jacht ontmoet hij Angela. Zij stemt in om Dood's test af te leggen en de nieuwe Spokenjager te worden. Het avontuur begint...

Gameplay
Het spel is zoiets als Dr Mario en Puyo Puyo.
Combineer 4 blokken van dezelfde kleur om ze te poppen. Spookjes met dezelfde kleur die deze blokken aanraken verdwijenen ook. Plaats de blokken zodanig dat je kettingreacties maakt.

Taal
Het spel is op dit moment in het Engels. Nederlandse taal zit in de planning (nodig voor kinderen denk ik). Alleen zit ik al heel dicht op de 20MB, dat is een limiet van Apple om apps via 3G te downloaden. Dus hopelijk komt dat goed.

Laat me weten wat je er van vindt
Ghost Puzzle

Laatst gewijzigd door HernanZh; 12-03-12 om 11:10.
  #1013  
Oud 17-02-12, 14:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #1014  
Oud 24-02-12, 15:05
JoVe25 JoVe25 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb gisteren mijn nieuwe gratis Nederlandstalige app Quiz! - Rare weetjes uitgebracht! Quiz! - Rare weetjes is een voorproefje van de app serie Quiz! gemaakt door JoVe. In deze app zijn 80 vragen over rare weetjes. Deze app is gratis. De app serie Quiz! word een serie met quiz apps over allerlei onderwerpen.





AppStore: App Store - 'Quiz! - Rare weetjes (Dutch)'

Ook heb ik de iPad game iAvoid gisteren uitgebracht!
iAvoid is a one iPad multiplayer game. You can play the game on one iPad with two players. Player 1 must control the car or plane and Player 2 must launch cars or planes.


Beschrijving:
iAvoid is a innovative game, it's a brand new game concept.

iAvoid is a game for the whole family, everyone can play it. And the best is, you can play it on one iPad. Can you win from your friends, parents, uncles, aunts, grandpa's, grandma's, sisters and brothers? You can set the time of the game and how many lives for P1.

Styles:
Cars
-P1 You control the car
-P2 You launch cars

Planes:
-P1 You control the plane and you can also launch missiles
-P2 You launch planes



Alles of iAvoid is te vinden op: iAvoid
AppStore: iAvoid voor iPad in de iTunes App Store
  #1015  
Oud 08-03-12, 16:52
5angels 5angels is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Exclamation Voetbal Gids - Wedstrijden & Clubs

Hallo allemaal,

ik heb sinds korte tijd mijn gratis app in de app store voor de voetballiefhebbers onder ons:

App Store - 'Voetbal Gids - Wedstrijden & Clubs'

Deze app voor de iPhone 4 en iPad bevat 130.000 + voetbalwedstrijden gespeeld vanaf 1995 tot nu. Selecteer twee teams en de app geeft elk resultaat tussen de twee teams en het aantal overwinningen, gelijkspel en verlies! Voor Nederland zit de eredivisie en de eerste divisie erin en ook de KNVB beker. Maar dat is niet alles: ook van Engeland, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland zijn de nationale competities en bekerwedstrijden in de database opgenomen. De Champions league, de Europa League, en de Super Cup zijn ook van de partij.

En dat is NOG niet alles: van Nederland, Frankrijk, Spanje, Italie en Duitsland is gedetailleerde informatie van clubs terug te vinden: uit en thuis shirts, logo's statistieken van de prijzenkasten etc. Als kleine voorproef heb ik een tweetal screenshots toegevoegd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Ajax.jpg‎ (50,1 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg man u chelsea.jpg‎ (42,9 KB, 1x gelezen)
Bestandstype: jpg stats 2.jpg‎ (56,0 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: jpg stats.jpg‎ (47,0 KB, 3x gelezen)
  #1016  
Oud 12-03-12, 11:13
HernanZh HernanZh is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 18
Standaard

Mijn game, Ghost Puzzle, is uiiiiit!!

App Store - Ghost Puzzle

Bekijk de trailer hier:


Alleen voor vandaag is het uit voor slechts €0.79 (vanaf morgen €2.39)

En speciaal voor de lieve mensen van iphoneclub, 5 promo codes voor jullie:
PYYJ34RF77LN
4WNJM766KWYN
N3T66AH4TM4T
WAKF93J6Y9X3
NH4LNJLYJRHM
  #1017  
Oud 12-03-12, 11:17
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Dat ziet er mooi uit! Ik heb hem gelijk gedownload met de 4e promo code: WAKF93J6Y9X3, dankjewel.
Als ik er aan denk zal ik een review achterlaten.

Mensen:
Wel zo handig als je het even zegt als je een promo code pakt, en bovendien ook aardig om er voor te bedanken
  #1018  
Oud 12-03-12, 11:22
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Dank je wel voor de Promo code, zal eens gaan spelen en een review schrijven.

Ik heb de volgende code gebruikt.:4WNJM766KWYN
  #1019  
Oud 18-03-12, 18:35
designlapp designlapp is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Lightbulb

Vandaag is de launch dag van "Act Later ~ Taken met Acties".

Act Later ~ Tasks with Actions for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store

Met de app kan je taken aan maken met Acties. Deze acties kunnen een website openen, een contact bellen, of een app openen. Door een herinnering er voor in te stellen, en onmiddellijk te herhalen, blijven deze staan in BerichtenCentrum.

  #1020  
Oud 29-03-12, 22:25
laurens0406 laurens0406 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

@HernanZh Bedankt! Erg leuk spelletje! Ik heb trouwens de 3e code gebruikt
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.