Hallo allemaal,
Sinds vandaag is mijn app Het Verkeer Pro voor de
iPhone beschikbaar.
Het Verkeer Pro biedt je live file- en flitsers-informatie, en daar is bepaald geen schaarste aan op de iPhone. Deze app probeert het daarom vooral supersimpel te houden: de navigatie moet in één oogopslag duidelijk zijn. En je kunt je voorkeurswegen selecteren, waarmee je dus alleen meldingen krijgt van wat relevant voor jou is. Automatische
GPS meldingen zoals de concurrentie doet zitten er niet in, die opties gebruik ik zelf toch nooit omdat het batterijen en data vreet. Ik kijk liever in een lijst. Maar misschien vinden jullie dat helemaal niets, dat hoor ik graag.
Omdat het mijn eerste iPhone-app is, ben ik naarstig op zoek naar gebruikersfeedback. Wat vind je er van? Werkt het zoals je wilt?
Check de link hier:
http://itunes.apple.com/nl/app/het-v...ro/id534906958
Ik heb de app voorlopig op gratis gezet, want het is technisch gesproken nog wel een open béta, ok gamma
(en voor de duidelijkheid: de filemeldingen komen van Fileindex, de flitsers worden door de actieve gebruikers van deze app op de andere platformen (Android, Windows Phone) gemeld en gemodereerd. Dat zijn er op dit moment een stuk of zestigduizend).
(Edit, ik heb deze posting verplaatst, lijkt me beter in dit forum dan in een eigen topic)