//

Remote: verzameltopic

Remote: verzameltopic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Remote is een applicatie die gratis te vekrijgen via appstore. Met de applicatie kan je je itunes aansturen vanaf je iphone. Hiervoor moet de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-08, 22:09
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard appstore: Remote

Remote is een applicatie die gratis te vekrijgen via appstore. Met de applicatie kan je je itunes aansturen vanaf je iphone. Hiervoor moet de iphone en de computer met itunes verbonden zijn aan hetzelfde draadloze netwerk.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-08, 22:11
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P@t Bekijk bericht
Hi,

Ik ben sinds gisteren ook in bezit van een nieuwe 3G...

Vraagje: ik krijg remote niet werkend.. waar moet ik die toegangscode invullen??
Hoop dat jullie kunnen helpen, word er gek van.

De toegangscode moet je invullen op de computer waarop je itunes draait. Als het goed is krijg je daar een extra (remote)icoontje te zien met de naam van je iphone. Daar moet je op klikken en dan krijg je de plek om de code in te vullen.
  #3  
Oud 13-07-08, 22:20
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

W00t, ziet er goed uit, maar werkt dit ook met een draadloos netwerk, een iPhone 3G en een Windows computer die iTunes heeft?

EDIT
Of moet dit speciaal een Mac zijn? Of speciaal een Airport Extreme of een Time Capsule?



Gegroet,
Doblie.
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #4  
Oud 13-07-08, 22:44
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nee kan op een mac, maar ook een windowspc. De enige eis is eigenlijk dat de iphone en de desktop/laptop op hetzelfde netwerk zitten.
  #5  
Oud 13-07-08, 22:47
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Heeft iemand Remote al draaiend in combinatie met een Apple TV?
Heb mijn Apple TV hiervoor al ge-update naar versie 2.1, wat nodig is o Remote te draaien (denk dat dit overeenkomt met de extra functionaliteit die iTunes 7.7 heeft gekregen)
Lijkt mij het einde, ik moet alleen effe wachten op de 2G oplossing
  #6  
Oud 13-07-08, 23:48
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
De toegangscode moet je invullen op de computer waarop je itunes draait. Als het goed is krijg je daar een extra (remote)icoontje te zien met de naam van je iphone. Daar moet je op klikken en dan krijg je de plek om de code in te vullen.
Hmmm, heb het meerdere keren geprobeerd maar krijg niets te zien. Bij apparaten bedoel je, toch?
Ik neem aan dat de iPhone wel via usb met de pc verbonden moet zijn (anders zie ik namelijk helemaal geen iPhone menu)
  #7  
Oud 13-07-08, 23:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nee niet via USB. Anders kan je alsnog naast je computer te zitten en is Remote niet echt handig

Maar als je in Remote kiest voor 'add library' dan moet het apparaten-menu zichtbaar worden en dat icoontje weergeven. Weet je zeker dat je computer op hetzelfde netwerk zit als waar je iphone via Wi-Fi mee is verbonden?
  #8  
Oud 13-07-08, 23:56
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P@t Bekijk bericht
Hmmm, heb het meerdere keren geprobeerd maar krijg niets te zien. Bij apparaten bedoel je, toch?
Ik neem aan dat de iPhone wel via usb met de pc verbonden moet zijn (anders zie ik namelijk helemaal geen iPhone menu)
Gebruik je iTunes versie 7.7?
  #9  
Oud 14-07-08, 00:42
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Nee niet via USB. Anders kan je alsnog naast je computer te zitten en is Remote niet echt handig

Maar als je in Remote kiest voor 'add library' dan moet het apparaten-menu zichtbaar worden en dat icoontje weergeven. Weet je zeker dat je computer op hetzelfde netwerk zit als waar je iphone via Wi-Fi mee is verbonden?
De pc hangt aan een speedtouch modem middels een ethernet lan-verbinding en de iPhone is met die zelfde modem verbonden middels een draadloze verbinding/netwerk.. Als ik op "voeg bibliotheek toe" klik op m'n iPhone gebeurt er niks in iTunes...
Thanks voor de hulp, ben een beetje leek op dat gebied...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesfde Bekijk bericht
Gebruik je iTunes versie 7.7?
Yep!
  #10  
Oud 14-07-08, 01:05
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P@t Bekijk bericht
De pc hangt aan een speedtouch modem middels een ethernet lan-verbinding en de iPhone is met die zelfde modem verbonden middels een draadloze verbinding/netwerk.. Als ik op "voeg bibliotheek toe" klik op m'n iPhone gebeurt er niks in iTunes...
Thanks voor de hulp, ben een beetje leek op dat gebied...

Yep!
Thanks voor je hulp, het is gelukt! Ik heb m'n modem een keer aan en uit gezet en daarna verscheen ineens het icoontje in iTunes.
Misschien ook een tip voor andere gebruikers als het niet lukt, een keer modem aan en uit zetten en nogmaals op "voeg bibliotheek toe" drukken.

Thnx psychonikeo.
  #11  
Oud 16-07-08, 11:21
Koudbloed
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Apple Remote Probleem

Hallo,

Ongeveer een week geleden zag ik dat de Apple App Store online kwam, ik heb toen meteen de nieuwste versie (2.0) gekocht voor mijn iPod Touch zodat ik er Apps op kon draaien.
Ik heb nu al een aantal apps waaronder ook de 'Apple Remote'. Prachtig ding waarmee je volgensmij veel kan, als hij tenminste werkt!

Nu raden jullie het denk ik al, mijn Appe Remote wil maar niet werken. En nu ben ik erg benieuwd wat ik gedaan heb of mis of iets...

Alles gaat goed tot en met het moment dat je de 4-cijferige code moet invoeren in iTunes. Er komt dan een code op je iTouch (of natuurlijk iPhone) en die moet je invoeren in iTunes. Dat doet hij nog gewoon.
Vervolgens moet hij dan gaan zoeken en dan de playlist binnenhalen. Maar dat doet hij niet. Wel het zoeken, maar niet het binnenhalen van de playlist.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Daniël Moerman
  #12  
Oud 16-07-08, 11:32
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

hier vindt je hoe je je settings moet invullen.
je hebt toch Wi-Fi op je computer?
__________________
at your service
  #13  
Oud 16-07-08, 11:36
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Wel even goed lezen truckdriver.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koudbloed Bekijk bericht
Hallo,
Alles gaat goed tot en met het moment dat je de 4-cijferige code moet invoeren in iTunes. Er komt dan een code op je iTouch (of natuurlijk iPhone) en die moet je invoeren in iTunes. Dat doet hij nog gewoon.
Vervolgens moet hij dan gaan zoeken en dan de playlist binnenhalen. Maar dat doet hij niet. Wel het zoeken, maar niet het binnenhalen van de playlist.
Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Voorheen pakte hij wel 1 of 2 keer de library, maar dat is maar heeeel af en toe.

Meestal gaat hij zoeken en zegt hij 'Could not find library'. Dacht dat de oplossing was om een poort in mijn router open te zetten, maar dat heeft niet geholpen.
  #14  
Oud 17-07-08, 20:48
Koudbloed
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij doet hij het geen 1 keer!

Ik heb ook al de IP-gegevens overgenomen enz...

Maar niks, maar dan ook echt niks doet het!

Hopelijk komt binnenkort versie 2.0 uit van de Remote, die kan het misschien verhelpen!
  #15  
Oud 19-07-08, 00:53
Tribal Tribal is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Bij mij werkt het nog steeds niet :/
Ik heb een ipod touch 16 gb, itunes 7.7, laatste update voor mijn ipod.
Bij mij wordt de ipod helemaal niet in itunes getoont als ik hem niet via USB connect...
Mijn laptop (win xp prof. sp3) en ipod zijn verbonden met hetzelfde (beveiligde) draadloze netwerk.

Heeft iemand nog een idee wat ik verkeerd doe?
  #16  
Oud 20-07-08, 00:01
KRASH KRASH is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb ook wat problemen gehad om Remote aan de praat te krijgen op mijn Windows pc. Zowel je pc als remote moeten in hetzelfde lokale netwerk zitten. Als dat zo is moet je de Windows firewall zo ingesteld zijn dat iTunes verbinding met het netwerk kan maken (en nu komt het) en dat UDP poort 5353 (Bonjour) en TCP poort 3689 (remote) openstaan.

Het aanpassen van de firewall instellingen loste het probleem op. Je kunt natuurlijk ook altijd even proberen de hele firewall even uit te zetten.
  #17  
Oud 20-07-08, 16:57
amphora amphora is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik heb de Firewall op m'n Windows Vista PC uitgezet maar hij blijft eerst lang zoeken naar mijn Bibliotheek en uiteindelijk de melding "Bibliotheek niet gevonden'. Ook even op m'n intel iMac geprobeerd en daar werkte het in één keer.
  #18  
Oud 20-07-08, 18:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KRASH Bekijk bericht
Ik heb ook wat problemen gehad om Remote aan de praat te krijgen op mijn Windows pc. Zowel je pc als remote moeten in hetzelfde lokale netwerk zitten. Als dat zo is moet je de Windows firewall zo ingesteld zijn dat iTunes verbinding met het netwerk kan maken (en nu komt het) en dat UDP poort 5353 (Bonjour) en TCP poort 3689 (remote) openstaan.

Het aanpassen van de firewall instellingen loste het probleem op. Je kunt natuurlijk ook altijd even proberen de hele firewall even uit te zetten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amphora Bekijk bericht
Ik heb de Firewall op m'n Windows Vista PC uitgezet maar hij blijft eerst lang zoeken naar mijn Bibliotheek en uiteindelijk de melding "Bibliotheek niet gevonden'. Ook even op m'n intel iMac geprobeerd en daar werkte het in één keer.
Hier ook aanvankelijk wat troubles met Remote icm Windows (Vista). Uiteindelijk m.b.v. de tip van KRASH opgelost. Misschien even ter verduidelijking hoe ik het heb gedaan.
  1. Via Configuratiescherm/Beveiligingscentrum naar Windows Firewall gegaan, vervolgens naar Instellingen wijzigen
  2. Bij Instellingen voor Windows Firewall, tabblad Uitzonderingen, iTunes aangevinkt. Staat ie er niet bij, dan even iTunes opstarten en naar de iTunes Store gaan (evt. toestaan, vinkje staat er dan al). Hierna zou iTunes in de lijst moeten staan, al dan niet aangevinkt.
  3. Klik iTunes aan, klik (onderin) Poort toevoegen, in het nieuwe window Naam 'Remote', Poort (TCP) '3689'
  4. Klik in ditzelfde scherm Bereik wijzigen en hier een vinkje bij Alleen dit netwerk (subnet).
Dit deed het bij mij. Werkt het niet? Dan evt. bij Instellingen voor Windows Firewall naar het tabblad Geavanceerd klikken op Standaardinstellingen en het bovenstaande (nogmaals) doen. Succes.....

In XP zal het ws. op soortgelijke wijze gaan.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #19  
Oud 20-07-08, 19:44
iTommie's schermafbeelding
iTommie iTommie is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Ik was benieuwd of je d.m.v. Remote ook nummers in de partyshuffle kan zetten.

Ik gebruik deze erg veel op feestjes. Nu zou het handig zijn als ik via de bibliotheek vanaf mijn iPhone nummers in de PartSuffle kan zetten.

Weet iemand of dit mogelijk is? (ik heb zelf momenteel nog geen iRemote)

Bedankt!
  #20  
Oud 20-07-08, 20:08
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTommie Bekijk bericht
Ik was benieuwd of je d.m.v. Remote ook nummers in de partyshuffle kan zetten.

Ik gebruik deze erg veel op feestjes. Nu zou het handig zijn als ik via de bibliotheek vanaf mijn iPhone nummers in de PartSuffle kan zetten.

Weet iemand of dit mogelijk is? (ik heb zelf momenteel nog geen iRemote)

Bedankt!
Volgens mij niet. Ik heb net gekeken en kon het niet vinden. Wel "25 meest afgespeelde", "Onlangs afgespeeld" en "Onlangs toegevoegd"
Reageren

Labels
apparaten, itunes, remote



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic mdiersma2 Unlock 812 05-01-12 00:12
Alle iDevices: iDetector - Verzameltopic The Unbelievable Jailbreak 4 29-06-10 22:23
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. Dragon Jailbreak 158 23-06-10 23:02
WinPwn 2.0 - Verzameltopic JLT Jailbreak [archief] 226 18-10-08 06:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.