//

Gekochte muziek verwijderen iPhone

Gekochte muziek verwijderen iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb muziek gekocht in de iTunes store . Uiteindelijk geretourneerd en krijg met een week het geld terug. Nu staan de liedjes nog wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-15, 00:29
TeamMonchele TeamMonchele is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 5
Standaard Gekochte muziek verwijderen iPhone

Ik heb muziek gekocht in de iTunes store. Uiteindelijk geretourneerd en krijg met een week het geld terug.
Nu staan de liedjes nog wel op mijn iPhone en ik heb ze daar verwijderd en ze blijven er alsnog staan met een wolkje erachter om ze opnieuw te kunnen downloaden. Gaat dit met een week weg als Apple het heeft verwerkt of hoe kan ik het verwijderen? Het is echt annoying.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-15, 17:26
Jovano Jovano is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Drenthe
Berichten: 38
Standaard

In het begin van de nieuwe "terug betaal regeling" was er een bug die er voor zorgde dat het gewoon beschrikbaar bleef in je iCloud maar je kreeg wel je geld terug.
Dit is gefixt, dus ik neem aan dat als het verwerkt is dat het niet meer zichtbaar is in je muziek app.
Reageren

Labels
itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gekochte muziek van iphone verwijderen Guest-20190826121215 iPhone algemeen 0 11-10-14 10:52
Muziek: tijdelijk verwijderen van via iTunes gekochte cd's op iPhone Lamersj Muziek, foto & video 1 08-10-14 14:12
Muziek: gekochte muziek niet verwijderbaar op iphone 5 ilsje91 Muziek, foto & video 1 18-11-13 22:38
iPhone gekochte muziek -> computer scooba Archief 1 04-03-08 13:46
Muziek: Gekochte I Tunes muziek niet afspeelbaar op Iphone DAM Muziek, foto & video 0 21-11-07 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.