//

Plex app icm mijn NAS gebruiken

Plex app icm mijn NAS gebruiken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb jullie hulp nodig. Van het weekeind heb ik een Synology DS415 Play aangeschaft. Ik heb alles werkend gekregen zodat ik mijn nas van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-15, 20:04
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Plex app icm mijn NAS gebruiken

Ik heb jullie hulp nodig. Van het weekeind heb ik een Synology DS415 Play aangeschaft. Ik heb alles werkend gekregen zodat ik mijn nas van buitenaf kan benaderen en ook dat ik via QuickConnect met de apps van Synology verbinding kan maken met mijn nas.

Hoofdreden waarom ik de nas heb aangeschaft is dat ik films en video's wil streamen overal waar ik ben op mijn iPad. Ik heb hiervoor Plex gedownload. Ik krijg het niet werkend in combinatie met mijn nas. Ik heb via de Package center de Plex Media Server geïnstalleerd. Ik kan via de Plex Media Server films afspelen. Ook heb ik in mijn Experiabox port 32400 opengezet. Op de iPhone app van Plex kan ik geen verbinding maken met mijn NAS. Ik zie iets over het hoofd. Hebben jullie hier ervaring mee en kunnen jullie mij op weg helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Locatievoorziening gebruiken icm Moves app e.d. (buitenland) marijn65 iPhone algemeen 0 23-02-14 11:42
Atv2 icm wd my cloud nas Bert74 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 12-01-14 15:24
Freecom dualdrive NAS icm Ipad3 veerle14 iPad Apps 0 15-11-12 14:27
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 20:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.