//

Grote text Youtube App

Grote text Youtube App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal. Ik zou graag willen weten of er een optie is om de tekst op de Youtube app groter te krijgen. Bv bij Favorieten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-15, 23:25
Motley Motley is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 26
Standaard Grote text Youtube App

Hallo Allemaal.

Ik zou graag willen weten of er een optie is om de tekst op de Youtube app groter te krijgen. Bv bij Favorieten is de tekst voor mij erg klein.

Ook de tekst in de email is erg klein maar dat is met 2 vingers groter te maken, Graag zou ik dat toch ook wat groter zien.

Het werkt niet via instellingen wat ik heb geprobeerd.

Iemand tips ?

Ps Bij mijn Iphone 6 is het wel iets beter door de zoom functie dan bij mijn Iphone 4 Maar het is niet zoals ik het graag zou willen "ZIEN"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard text in "text view" vertaling? Werner291 Chat en geruchten 3 30-07-12 12:06
eigen app maken (text-based) Doblie Ontwikkelen voor iOS 4 14-03-10 21:48
[FW 2.0] Hulp nodig bij aanpassen/verwijderen van text onder App Store applicaties McHenk iPhone Apps 2 24-07-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.