//

ibooks opent sommige PDF niet?

ibooks opent sommige PDF niet? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 303 pdf bestanden op mijn Iphone. Tot nu toe ging het synchroniseren altijd goed. Vandaag zie ik tot mijn verbazing dat sommige pdf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-15, 21:34
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Question ibooks opent sommige PDF niet?

Ik heb 303 pdf bestanden op mijn Iphone. Tot nu toe ging het synchroniseren altijd goed. Vandaag zie ik tot mijn verbazing dat sommige pdf bestanden spontaan vanaf mijn iPhone verdwijnen. De bestanden die al langer bestonden verdwijnen.
Op itunes staan de bestanden er wel gewoon op. Als ik via itunes synchroniseer alle bestanden klik zie ik wel dat er word gesynchroniseerd, maar bij het klikken verdwijnen de bestanden weer. Dan zie ik dat ik totaal 257 bestanden op de aparaat heb. Vreemd, het zijn geen corrupte bestanden.
Deze heb ik zelf aangemaakt en het openen ging tot nu toe altijd zonder problemen.
Ook het e-mailen naar mezelf en openen via ibooks lukt niet meer. Openen via het mail app lukt dan weer wel.
Wie heeft een oplossing hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-15, 20:20
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Standaard

Het blijkt dat vele mensen op internet hetzelfde probleem hebben. Na het synchroniseren verdwijnen de pdf bestanden spontaan als je erop klikt.
Het blijkt een bug te zijn vanaf IOS 8.4
Tot nu toe heb ik geen oplossing hiervoor gevonden.
Ik hoop dat er snel een update fix hiervoor komt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iBooks(ipad) geeft tekst in PDF bestand niet correct weer. Pietezwiete iPad algemeen 2 07-01-13 12:28
Ibooks opent PDF niet jk89 iPad algemeen 3 17-09-10 23:56
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond erwinKrol iPhone algemeen 17 24-06-10 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.