//

Recente locatie agenda iPhone verwijderen

Recente locatie agenda iPhone verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al dagen op zoek naar iemand die weet hoe je de recente locaties op de agenda-applicatie van je iPhone (5s) kan verwijderen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-15, 09:55
Ozzie123 Ozzie123 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard Recente locatie agenda iPhone verwijderen

Hallo,

Ik ben al dagen op zoek naar iemand die weet hoe je de recente locaties op de agenda-applicatie van je iPhone (5s) kan verwijderen. Omdat ik niks kon vinden heb ik mijn hele iPhone ‘gewist’ van de inhoud en vervolgens alles opnieuw geïnstalleerd. Met het invullen van iCloud komen de gegevens van recente locaties weer terug.

Wie weet hoe dit moet?

Alvast grote dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-15, 10:04
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Misschien is het handig om een posting niet op twee verschillende plekken te zetten. Deze vraag stelde je ook al in het icloud forum.
Dubbel posten is alleen maar verwarrend
  #3  
Oud 15-09-15, 10:06
Ozzie123 Ozzie123 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Dit heb ik gedaan omdat ik niet weet of het onder iCloud of iPhone Apps valt. Want de locaties komen terug bij toevoegen van iCloud wanneer ik mijn iPhone helemaal heb gewist, maar de vraag gaat over specifiek een iPhone app.
Dus als je weet bij welke van de twee het past, laat maar weten dat verwijder ik de foute!
  #4  
Oud 15-09-15, 10:13
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hij is tricky, geef ik toe. Ik zou hem als eerste bij icloud zetten. Daar staan blijkbaar de gegevens die je weg wil hebben. Vandaar dat ik hier de opmerking gezet had
  #5  
Oud 15-09-15, 10:16
Ozzie123 Ozzie123 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Oke nu voel ik me echt heel dom: ik kan niet vinden hoe ik dit topic kan verwijderen.

Maar euh, Blazez, weet je niet toevallig de oplossing?
  #6  
Oud 15-09-15, 10:18
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

m'n nieuwschierigheid was wel al gewekt, maar ik kan het ook niet zo 1-2-3 vinden hoe je het kan wissen (was wel makkelijker geweest)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2015 om 09:24 ----------

Toch nog een recent artikel gevonden
https://discussions.apple.com/thread/6580442
Komt neer op dit:
Citaat:
Yes, even your mentioned privacy settings will not help since it is an iCloud issue
en dit
Citaat:
Unfortunately, I've not been able to find one and based off extensive searches for a solution no one else has either
en dit
Citaat:
I contacted apple support. They said that clearing recent locations from calendar is impossible.
Dan denk ik dat je redelijk kan stellen dat wat je wil (op dit moment) niet mogelijk is . . .sorry.
  #7  
Oud 15-09-15, 10:29
Ozzie123 Ozzie123 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Dankjewel! Dan weet ik dat ik me er bij neer moet leggen en kan stoppen met zoeken. Jammer dat Apple hier nog een onafbreekbare muur heeft
Reageren

Labels
agenda, recente locatie, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone bassment iPhone algemeen 5 23-05-12 15:22
Synchronisatie iphone-agenda met hotmail verwijderen hellome iPhone algemeen 0 29-03-12 18:13
Agenda's verwijderen uit iPhone 3Gs jwh iTunes 1 15-10-10 00:25
Agenda van iPhone 4 verwijderen ravaoo iPhone algemeen 0 04-10-10 14:23
Agenda: Locatie invoeren? jesje72 iPhone algemeen 0 11-11-08 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.