//

Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid

Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Joepie ben nu af van elke keer bij het syncroniseren van apps de hele tijd de computer te machtigen. Bedankt voor de tip Bahemath...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 14-01-10, 14:40
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Joepie ben nu af van elke keer bij het syncroniseren van apps de hele tijd de computer te machtigen. Bedankt voor de tip Bahemath
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 14-01-10, 15:43
Bahemath Bahemath is offline
Banned
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Joepie ben nu af van elke keer bij het syncroniseren van apps de hele tijd de computer te machtigen. Bedankt voor de tip Bahemath

Graag gedaan Ik had dit probleem ook een tijdje en vond het echter irritant! Vooral als er op dat moment geen internet is fzo

edit: Mss kunnen de modjes die post met die uitleg in een sticky plaatsen fzo?
  #143  
Oud 14-01-10, 16:18
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Bij deze, met dank aan Bahemath:

Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #144  
Oud 17-01-10, 09:55
louish louish is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

ik krijg mijn apps ook niet meer op mijn iphone, heb alles geprobeerd...
(iphone 2G 16GB)
  #145  
Oud 17-01-10, 11:46
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

welke foutmelding geeft hij dan?
iets duidelijker zijn.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #146  
Oud 17-01-10, 20:58
louish louish is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

sorry, maar ondertussen is het mij gelukt...
heb de map "SC info" gezocht in mijn computer terwijl alle programma's afgesloten waren en in de prullenmand gesmeten. daarna opnieuw ingelogd op mijn mac en dan opnieuw machtigen in itunes en daarna ging alles zoals vroeger

bedankt voor de info allemaal !
  #147  
Oud 28-01-10, 21:10
Tareeq Tareeq is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 Bekijk bericht
Ik heb gisteravond heel lang met hetzelfde probleem gezeten, en heb uiteindelijk via een macworld onderwerp een help-pagina van Apple gevonden (officiële Apple-pagina) die het probleem oploste.
Het kwam erop neer dat je als administrator een verborgen file (CS heette die geloof ik) in de itunes directory moest deleten.
Het was dik na half twee, ik was te moe om de pagina hier nog te posten, maar ik zal vanavond ff in mijn geschiedenis die pagina opduiken, en hier posten.

Eindelijk kon ik m'n apps synchroniseren, na 2 1/2 uur lezen en klooien.


Tom

OK, gevonden:

iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases

Na deze procedure moest ik nog eenmaal de machtiging intrekken en opnieuw uitgeven en toen ging alles van een leien dakje, apps van iphone naar itunes en via itunes gedownloade apps naar iphone.

Ik hoop dat dit helpt.


groet,

Tom




Tom bedankt!
  #148  
Oud 02-02-10, 21:56
IPHONExLOVE IPHONExLOVE is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

idd ik heb het zelfde probleemm!
help mij alstublief iemand die dit weet, ik heb alles gedaan wat hier boven staat.
maar niks helpt kutzooi ><'
  #149  
Oud 04-02-10, 21:48
Nick.Boers Nick.Boers is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPHONExLOVE Bekijk bericht
idd ik heb het zelfde probleemm!
help mij alstublief iemand die dit weet, ik heb alles gedaan wat hier boven staat.
maar niks helpt kutzooi ><'
Eindelijk lukt het mij; heb wat gekeken op help van i-tunes.
Mijn computer geeft geen toegang van programma's zoals i-tunes via beheerders account. Ik heb in configuratie scherm; gebruikersaccount onder gebruikersaccount beheren het vinkje uitgeschakeld "gebruik gebruikersaccountbeheer om uw computer beter te beveiligen". Als ik nu mijn i-phone aan mijn computer hang begint ook gelijk i-tunes te openen.

Als ik in i-tunes store ben heb ik mij moeten aanmelden onderaan de bladzijde. (naar beneden scrollen dus). Daar staat onder Beheer; account en daar heb ik mij aangemeld. Sindsdien doet alles het!

Het was wel een heel gezoek maar uiteindelijk kom je er wel.
BTW; er zijn weinig mensen op deze forum die hun oplossingen neerknallen als ze van te voren hun problemen kenbaar maken. Graag dus ook oplossingen en niet alleen maar klagen!
  #150  
Oud 15-02-10, 22:25
RBG8 RBG8 is offline
• iOS 8.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 8
Standaard

ook ik heb hetzelfde probleem gehad. via de Itunes store applicaties gedownload zodat ze in Itunes stonden en dan synchroniseren. hij probeerde het er wel op te zetten maar deed ook niks. via deze oplossing: Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store is het me uiteindelijk gelukt, deze was al eerder genoemd in dit topic. alsnog bedankt!
  #151  
Oud 16-02-10, 19:58
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick.Boers Bekijk bericht
BTW; er zijn weinig mensen op deze forum die hun oplossingen neerknallen als ze van te voren hun problemen kenbaar maken. Graag dus ook oplossingen en niet alleen maar klagen!

Ben ik het helemaal mee eens , oplossingen ( ook die per ongeluk worden gevonden ) zijn het waard om te melden , zo helpen we mekaar en daar is dit forum naar mijn idee toch voor bedoeld .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #152  
Oud 05-03-10, 16:42
Stonald Stonald is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard probleem met app te zetten op mijn Iphone

Hallo,
Ik heb dit forum goed door gelezen en al van alles geprobeerd om mijn probleem op te lossen.
namelijk het volgende:
Ik heb een app gekocht via I-tunes, (om video's te kunnen maken)
Ik synchroniseer mijn Iphone 3g (nieuwste 3g)
Dan krijg ik een melding dat ik mijn computer moet machtigen.
Dit doe ik dan ook, en nog steeds blijf ik de melding krijgen.
Ook als ik mijn iphone uit de computer haal, mijn machtiging intrek, en opnieuw de computer machtig en de iphone weer in de computer doe.
ik heb de computer opnieuw opgestart, alles,
niets helpt,

Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?
because it's driving me crazy !

alvast bedankt,

Roland.
  #153  
Oud 05-03-10, 18:05
Stonald Stonald is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

O en ik heb dat configuratiescherm beheerder gebeuren met dat computer resetten enzo, al geprobeerd
helpt ook niet.
  #154  
Oud 09-03-10, 15:13
wmjee wmjee is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 1
Standaard

Dit probleem heb ik ook en kan het niet oplossen door de machtiging eerst in te trekken en dan weer te machtigen. Als ik programma's die ik met de pc heb gedownload met mijn iphone wil synchroniseren, komen ze op het scherm van mijn pc in beeld van de iphone, maar op mijn iphone zelf niet. Na de verbingding werken de programma's die ik met de iphone rechtstreeks heb gedownload niet meer. dat doen ze weer wel als ik er 1 aan toe voeg.
  #155  
Oud 12-03-10, 18:52
SUUSVANTILBURG SUUSVANTILBURG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard apps van iTunes naar iPhone

Ik heb een nieuwe iPhone 3Gs en als ik sychroniseer krijg ik alleen de muziek uit iTunes op de iPhone. Ik heb alles zo'n beetje geprobeerd (resetten, machtiging intrekken en opnieuw machtigen) maar het blijft maar niet lukken. Eerst zie je de programma wel staan in iTunes op de iPhone, maar als iTunes klaar is met synchroniseren zijn ze weer verdwenen. In de Applestore kunnen ze me ook niet helpen. Wie heeft nog ideeën?
  #156  
Oud 13-03-10, 13:02
Nick.Boers Nick.Boers is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SUUSVANTILBURG Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe iPhone 3Gs en als ik sychroniseer krijg ik alleen de muziek uit iTunes op de iPhone. Ik heb alles zo'n beetje geprobeerd (resetten, machtiging intrekken en opnieuw machtigen) maar het blijft maar niet lukken. Eerst zie je de programma wel staan in iTunes op de iPhone, maar als iTunes klaar is met synchroniseren zijn ze weer verdwenen. In de Applestore kunnen ze me ook niet helpen. Wie heeft nog ideeën?
Ik heb in configuratie scherm; gebruikersaccount onder gebruikersaccount beheren het vinkje uitgeschakeld "gebruik gebruikersaccountbeheer om uw computer beter te beveiligen". Als ik nu mijn i-phone aan mijn computer hang begint ook gelijk i-tunes te openen.

Als ik in i-tunes store ben heb ik mij moeten aanmelden onderaan de bladzijde. (naar beneden scrollen dus). Daar staat onder Beheer; account en daar heb ik mij aangemeld. Sindsdien doet alles het!
  #157  
Oud 21-09-11, 11:14
capice capice is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 47
Standaard

Heb hier vandaag voor het eerst hetzelfde ervaren met de app van Kiwi beltegoed.
Na eerst via dock geprobeerd te synchroniseren en hier de diverse posts gelezen te hebben, bleef de app op de status wachten staan, terwijl update aangaf dat de app geinstalleerd was. Zeer snelle replies van de ontwikkelaar Kees van den Broek, ik moest het de volgende dag nog maar proberen..... uiteindelijk via Wi-Fi aan te zetten?? de app kunnen installeren en werkend gekregen.
Toch vreemd daar ik dit nog nooit op deze manier heb hoeven doen...
  #158  
Oud 08-07-12, 12:21
Iluusie Iluusie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Kijk eens bij Store/Computer machtigen. Klik daar op. Werkt dat niet, dan eerst Machtiging computer intrekken en opnieuw machtigen.
Super tip!
Thanx
Reageren

Labels
2.0, app, appstore, bevoegd, bevoegdheid, foutmelding, itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix Bahemath iTunes 13 06-07-11 12:01
Windows: Krijg itunes 8.0 niet geinstalleerd tarinkowt iTunes 3 12-11-08 16:28
Krijg Installer.app niet geïnstalleerd diadora Archief 43 06-12-07 20:18
BSD Subsystem krijg ik niet geinstalleerd!!! jaapkwak Jailbreak apps en thema's 3 11-10-07 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.