//

Niet alle apps te zien in iTunes

Niet alle apps te zien in iTunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd zie ik in iTunes niet meer alle apps, met daarachter al dan niet geïnstalleerd. Dit geldt voor zowel mijn iPhone als wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-15, 14:36
Ton Schuring Ton Schuring is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 9
Standaard Niet alle apps te zien in iTunes

Sinds enige tijd zie ik in iTunes niet meer alle apps, met daarachter al dan niet geïnstalleerd.
Dit geldt voor zowel mijn iPhone als wel voor voor mijn iPad apps.

Hoe krijg ik dit scherm weer compleet met alle ooit gedownloade apps.

Ton Schuring
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-15, 16:40
Walden Walden is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 6
Standaard App's in beeld in iTunes

In de huidige iTunes zie je linksboven het venster kleine zwart-witte icons. Een muziek icon, een film icon, een scherm icon etc. en rechts daarvan zie je drie punten. Als je daarop klikt kan je Apps aanklikken en volgt een overzicht van alle Apps, iets beter gerangschikt dan voorheen. Als je daarvandaan een App wilt terugzetten sluit je je apparaat aan via de kabel en sleep je de App naar het icon van dat apparaat dat dan links in het scherm verschijnt.
  #3  
Oud 27-09-15, 17:57
Ton Schuring Ton Schuring is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 9
Standaard Niet alle apps in iTunes te zien

Dank voor je reactie.
Als,ik doe wat je zegt zie ik maar een paar apps en niet alle apps die ik op mijn iPhone en iPad heb staan.
  #4  
Oud 27-09-15, 18:07
Walden Walden is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 6
Standaard

Heb je in je Apps scherm bovenin gecheckt dat je My Apps, My iPhone Apps, My iPad Apps, etc. kan selecteren? Als je bijvoorbeeld in Updates staat zie je alleen de apps die moeten worden geupdate...
  #5  
Oud 27-09-15, 19:45
Ton Schuring Ton Schuring is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 9
Standaard Maar een paar apps in iTunes te zien

In Itunes b.v. mijn iPhone geselecteerd en onder apps gekeken.
Zowel in My Apps, My iPhone Apps, My iPad Apps en ik zie dan alleen maar de laatst geinstalleerde apps sinds midden dit jaar. Ikheb op mijn iPad zo blijjkt uit het overzicht met de schermen op iTunes 85 apps staan, terwijl in de kolom ernaast met "geïnstalleerd en verwijderen": er maar 12 zie.
  #6  
Oud 27-09-15, 20:15
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Probeer eens te synchroniseren met iTunes
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn
  #7  
Oud 29-09-15, 22:24
Ton Schuring Ton Schuring is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 9
Standaard

Ik heb iTunes van mijn PC verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Na het opstarten zonder mijn iPhone of iPad aan te sluiten zag ik nu de mogelijkheid om "aankopen"te downloaden. Dit gaat jammer genoeg niet in een keer, maar app voor app. Ze komen dan wel weer in de lijst van "installeren of verwijderen".
Als iemand een manier weet om dat in een keer te doen, dan verneem ik dat graag.
Verder dank voor het mee denken in het zoeken naar een oplossing, wat een bug in de iTunes software bleek te zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil niet dat alle apps op alle apparaten komen. alfawoman iPad algemeen 4 26-02-13 21:50
Niet meer alle reacties op Facebook te zien Nieuwsgierig iPhone Apps 1 27-08-12 17:24
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? mauhof iPad algemeen 3 15-11-10 13:49
Lijst met alle gekochte apps terug zien nick3GS iPhone Apps 1 23-02-10 01:52
[ICY] Niet alle apps te zien francebramie Jailbreak apps en thema's 3 10-04-09 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.