//

Whats app probleem na 8 oktober 2015

Whats app probleem na 8 oktober 2015 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Na de update van afgelopen woensdag nacht is bij mij het volgende probleem gekomen met Whats App. Berichten worden alleen nog maar op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-15, 11:24
ferryschoep ferryschoep is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 1
Exclamation Whats app probleem na 8 oktober 2015

Dag allemaal,

Na de update van afgelopen woensdag nacht is bij mij het volgende probleem gekomen met Whats App.
Berichten worden alleen nog maar op mijn beginscherm gezien (notificatie) maar zodra ik deze wil openen in whats app zie ik deze berichten niet meer terug. In een gesprek zelf staan de berichten er in tot woensdag avond (voor de update).

Ik heb het volgende al gedaan om het probleem op te lossen;
- Iphone aan en uit gezet
- Vliegtuigmodes aan en uit
- Chat gesprekken gewist
- Whats app verwijderd, iPhone opnieuw opgestart, en whats app opnieuw geïnstalleerd (meerdere malen)
- internet instelling op de iPhone opnieuw ingesteld, gereset.

Allen zonder resultaat.
Zijn er nog andere soortgelijke klachten, en weet iemand hier een oplossing voor?

Het vreemde is overigens wel dat ik wel gewoon berichten kan versturen, maar ze gewoon in de app niet binnen komen.

Alvast bedankt voor een reactie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-15, 21:31
Slala Slala is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 7
Standaard

Mijn whatsapp werkt ook erg slecht sinds een paar dagen. Ik krijg wel gewoon berichten binnen maar het toetsenbord blijft constant hangen en het openen van whatsapp zelf en chats duurt veel te lang. Super irritant en heb ook alles geprobeerd :/
  #3  
Oud 13-10-15, 21:33
thessa13 thessa13 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Standaard

ik heb sinds toen ook al last van mijn whatsapp. alleen bleef die bij mij heel de tijd vast lopen als iemand aan het typen was of net een bericht verstuurde. ik heb net mijn whatsapp verwijderd alleen krijg ik hem niet meer terug gedownload want dan geeft ie aan dat whatsapp bij gewerkt moet worden.
  #4  
Oud 15-10-15, 15:18
Slala Slala is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 7
Standaard

Mijn whatsapp werkt weer normaal na de update van gisteren. Ik hoop dat hij voor jullie ook weer werkt .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whats app en nieuwnummer probleem nance30 iPhone Apps 0 12-02-12 12:31
hulp nodig met probleem whats app JerryAmsterdam iPhone Apps 17 19-08-11 18:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.