//

Ik zoek een app voor plannen/ agende zakelijk

Ik zoek een app voor plannen/ agende zakelijk discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wij zijn een bouwbedrijf met ong. 20 personen. Aan het eind van elke week zetten wij een planning op whattsapp waarin staat waarheen welke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-02-16, 16:51
henryvee henryvee is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 1
Lightbulb Ik zoek een app voor plannen/ agende zakelijk

Hallo,

Wij zijn een bouwbedrijf met ong. 20 personen.
Aan het eind van elke week zetten wij een planning op whattsapp waarin staat waarheen welke persoon moet(bouwplaats) de volgende week. Nu zijn dat vaak heel veel verschillende werken. Daarnaast zetten we in die planning per dag erachter welke bus iemand moet meenemen.

Onderstaand een voorbeeld:


Zoals te zien is hebben we een kolom met Personen.
5 kolommen met het aantal dagen.
Achter elke dagkolom een kolom voor projectnummers + een kolom voor wie welke bus mee moet nemen.

Voorbeeld:
Timmerman 1 moet 3 dagen naar Rotterdam. Laatste 2 dagen naar Utrecht.
Blijkt dus op dag 3 dat hij het niet klaar krijgt in 3 dagen, dus regelt hij met iemand van het kantoor 1 extra dag Rotterdam. Dit word niet aangepast in de planning. Projectleider 2 krijgt onverwachts melding binnen van een spoedklusje en kijkt dus welke timmerman er het minst nodig is op de klus, en denkt dat timmerman 1 op dag 4 wel naar Utrecht kan(terwijl de planning al gewijzigd is). Er word dus dubbel gepland.

Wat voor app:
En app waar alle personen binnen het bedrijf in kunnen(gedeelde agenda)
Waar we evenveel info in hebben staan als in de oude planning. Waar er 1 beheerder makkelijk alles kan wijzigen en nieuwe planningen kan maken.
Heb al wat verschillende apps uitgeprobeerd, maar heb nog geeneen app gezien die heeft wat wij nodig hebben.

Ik hoor graag jullie Advies.

MVG Henry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zoek een flash app voor grafics ericksenior iPhone Apps 4 22-08-14 21:12
zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings) Geert1976 Jailbreak apps en thema's 9 16-02-13 12:52
Ik zoek een Bluetooth app voor marketing GedeMo iPhone algemeen 1 17-12-12 08:55
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:32.