//

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Je iPhone opnieuw opstarten (knop bovenop ingedrukt houden tot je kun 'uitsliden'), of een harde reset (home/sleepknop tegelijk indrukken totdat ie uitschakelt). Mogelijk helpt dat....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 05-10-08, 21:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je iPhone opnieuw opstarten (knop bovenop ingedrukt houden tot je kun 'uitsliden'), of een harde reset (home/sleepknop tegelijk indrukken totdat ie uitschakelt). Mogelijk helpt dat.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 05-10-08, 22:57
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

// 2 topics samengevoegd. Even de bovenstaande tips gebruiken dus.
  #63  
Oud 06-10-08, 21:05
lema lema is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Beide uiteraard uitgevoerd, maar geen resultaat. Ik heb in de tussentijd ook niets geinstalleerd.... zal misschien ook spontaan weer starten, is ook spontaan gestopt. Ik betaalde voor de app 3,99 en nu kost het 7,99 misschien hapert Trip Cubby daarom?
  #64  
Oud 15-10-08, 18:59
Lance Law Lance Law is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 29
Standaard app store apps crashen

Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb eergisteren Bloomberg, Lux Touch, Lockbox, linkedin en Ihappydays vanuit de app store geïnstalleerd op mijn gejailbraikte iphone. (FW 2.1)
Nu crashen al die applicaties. Als ik ze opstart kom ik in de app maar hij vliegt direct terug naar het springboard. Deze middag werkte het nog. Het enige wat ik gedaan heb is de iphone volledig uitgezet en daarna terug opgestart.
Iemand iets gelijkaardigs voorgehad ?
Btw, hoe verwijder je een app die je via de app store geïnstalleerd hebt ?

Thanks
__________________
FW / 2.1
  #65  
Oud 15-10-08, 19:11
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

bestaan hier niet al tal draadjes over? en de laatste vraag is ook op te zoeken.. zwaai zwaai
  #66  
Oud 18-10-08, 13:00
Elisabeth Elisabeth is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Heerlen
Berichten: 4
Standaard

hai, ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar neem een gok.
ik heb vorige week mijn iphone 3g geupload met de door t-mobile aangeboden software.
later zag ik dat het voor de iphone 2.1 was.
afijn alles eraf en weer erop, maar nu komt het volgende. er zijn verschillende aps weg die ik betaald had, maar,,,,,, ik kan ze ook niet meer aankopen, ik krijg steeds de melding dat ik alleen bij itunes .nl kan kopen terwijl ik vroeger alleen maar mijn wachtwoord hoefde te geven. zou mijn account ook weg zijn en hoe krijg ik dat er weer op??????? help
  #67  
Oud 19-10-08, 09:10
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Bekijk bericht
bestaan hier niet al tal draadjes over? en de laatste vraag is ook op te zoeken.. zwaai zwaai
Inderdaad er bestaan hier al een paar draadjes over. Even de zoekfunctie gebruiken en je kan deze vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elisabeth Bekijk bericht
hai, ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar neem een gok.
ik heb vorige week mijn iphone 3g geupload met de door t-mobile aangeboden software.
later zag ik dat het voor de iphone 2.1 was.
afijn alles eraf en weer erop, maar nu komt het volgende. er zijn verschillende aps weg die ik betaald had, maar,,,,,, ik kan ze ook niet meer aankopen, ik krijg steeds de melding dat ik alleen bij itunes .nl kan kopen terwijl ik vroeger alleen maar mijn wachtwoord hoefde te geven. zou mijn account ook weg zijn en hoe krijg ik dat er weer op??????? help
Heb je al eens geprobeerd om via itunes op je pc de apps terug te downloaden en deze dan te syncen met je iphone ? Moet wel werken zo.
  #68  
Oud 20-10-08, 21:32
Wildlake Wildlake is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Vandaag deden mijn gratis apps ook raar. Zodra ik er een wou opstarten, kreeg ik de app even te zien en na een paar seconden spong de iPhone weer op het home-screen. Twee keer harde reboot en een sync gedaan en nog steeds het zelfde probleem.

Nadat ik in iTunes de computer opnieuw gemachtigd had, en een sync had laten uitvoeren deden alle apps het weer.

Het probleem met de apps begon nadat ik een reservekopie in iTunes had gemaakt en een beltoon er op had gezet.
  #69  
Oud 21-10-08, 17:05
Elisabeth Elisabeth is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Heerlen
Berichten: 4
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Inderdaad er bestaan hier al een paar draadjes over. Even de zoekfunctie gebruiken en je kan deze vinden.



Heb je al eens geprobeerd om via itunes op je pc de apps terug te downloaden en deze dan te syncen met je iphone ? Moet wel werken zo.

ja hoor, maar er ontbreken er enkele. als ik die dan terug wil pakken dan krijg ik de melding U kunt alleen aankopen doen bij itunes.nl
terwijl ik voorheen alleen maar mijn wachtwoord hoefde te melden en alles liep vlekkeloos. dit probleem is ontstaan na de updat 2.1 van t mobile.

nog bedankt voor je reactie.

Laatst gewijzigd door Elisabeth; 21-10-08 om 17:08.
  #70  
Oud 22-10-08, 17:34
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Ik had deze problemen ook eerst, tot ik in itunes bij programma's dubbelklik deed op een app en dan mijn w8woord intikte van itunes. Dan gwn weer synchen en normaal moet alles nu weer vlekkeloos verlopen ... bij mij hielp dit toch.
  #71  
Oud 22-10-08, 19:50
Elisabeth Elisabeth is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Heerlen
Berichten: 4
Standaard

ik ga het uitproberen en dan meld ik me weer in ieder geval tnxs voor je reactie.
  #72  
Oud 20-11-08, 15:13
jvandijk jvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexvandersluijs Bekijk bericht
Inmiddels is dit een erkend probleem en op Iphoneclub stond recent nog een artikel hierover. Crashende iPhone-applicaties: te fanatiek in de App Store geshopt? > Nieuws > iPhoneclub.nl

Niet meer dan 3 pagina's aan apps plaatsen, mogelijk biedt deze link nog een oplossing voor het probleem. Ik heb dit nog niet geprobeerd want ik werk nog op de originele firmware, maar je zou bijna gaan jailbraken.

Hackers.nl biedt patch voor crashende App Store-apps > Nieuws > iPhoneclub.nl
Ik had dit probleem ook, de oplossing van Hackers.nl via Cydia geïnstalleerd, maar na een paar dagen is het probleem weer terug Wat kan ik nu nog doen? Of lost een update naar 2.1 de problemen sowieso op? (wil eigenlijk op de 2.2 wachten)
  #73  
Oud 20-11-08, 17:40
Phille023 Phille023 is offline
• iOS 4.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Belgium
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvandijk Bekijk bericht
Ik had dit probleem ook, de oplossing van Hackers.nl via Cydia geïnstalleerd, maar na een paar dagen is het probleem weer terug Wat kan ik nu nog doen? Of lost een update naar 2.1 de problemen sowieso op? (wil eigenlijk op de 2.2 wachten)

Met die nieuwe firmware te installeren is het bij mij gestopt met vastlopen dus voor mij was dat de oplossing maar ik heb al van andere gehoord dat dit niet bij iedereen zo is.
  #74  
Oud 24-11-08, 21:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Vandaag van het ene op het andere moment -en nu dus onder 2.2- weer hetzelfde: alle apps weigeren dienst. Harde reset (na softe reset) hielp niks.

Vervolgens alle apps verwijderd middels synchronisatie via iTunes (vinkje weghalen bij 'Programma's synchroniseren'), vinkje weer 'aan' gezet en daarna getracht ze er weer op te zetten met een nieuwe sync. Popup: u bent niet bevoegd blabla.
Computer opnieuw gemachtigd (iTunes/Store/Computer machtigen), nog een keer gesynchroniseerd en ze staan weer op mijn iPhone.
Nu alleen de apps weer in de juiste volgorde op de juiste schermen 'wiebelen'....
  #75  
Oud 04-12-08, 12:08
^3Ge^2rard ^3Ge^2rard is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ede
Berichten: 10
Cool Alle applicaties van derden crashen

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem met mn iPhone.
Alle applicaties die je niet weg kun gooien (Dus alle standaard apps van Apple en de extra applicaties van de jailbreak) vanuit de Phone werken goed.
De applicaties die er bijgezet zijn via de Apple Store of via iTunes, crashen allemaal bij het opstarten.
Ik kan heb wel herstellen maar heb geen hele recente reservekopie waardoor ik wat contacten en sms ga missen.
Iemand een idee?
Ik heb de iPhone al een paar keer herstart.
  #76  
Oud 04-12-08, 13:00
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ik heb dat probleem ook gehad en maar gekozen voor een nieuwe installatie. Je kunt je agenda, contacten etc natuurijk allemaal eerst een keer syncen, dus die zou je daarna weer terug moeten hebben. Alleen je SMS DB moet je even handmatig van je iPhone kopieëren of een van de vele programma's gebruiken die claimen dat te kunnen.
__________________
...
  #77  
Oud 04-12-08, 13:28
^3Ge^2rard ^3Ge^2rard is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ede
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Ik heb dat probleem ook gehad en maar gekozen voor een nieuwe installatie. Je kunt je agenda, contacten etc natuurijk allemaal eerst een keer syncen, dus die zou je daarna weer terug moeten hebben. Alleen je SMS DB moet je even handmatig van je iPhone kopieëren of een van de vele programma's gebruiken die claimen dat te kunnen.
Ik heb synchronisatie met de Agenda en Concatcen enz nu uitstaan in iTunes. Is het niet zo alsk ik dat nu aanzet dat iTunes alles overschrijft? Met programma's kan ik de aankopen eerst overzetten bijvoorbeeld maar of dat met contacten / agenda kan weet ik niet.
Hoe kan ik de SMS handmatig overzetten? En heb je eventueel een naam van een tool waarmee het kan?

Dat de applicaties niet meer starten, kan dat eventueel te maken hebben met een rechtenprobleem?
  #78  
Oud 04-12-08, 13:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

samengevoegd
  #79  
Oud 04-12-08, 13:48
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ik heb zo geen naam van zo'n programma bij de hand. Ik vind het persoonlijk altijd een beetje zinloos/zonde om programma's te gaan gebruiken die iets doen wat je in een paar handelingen ook zelf kan.

Ik maak zelf regelmatig een backup van mijn SMS berichten door simpelweg het bestandje /private/var/mobile/Library/SMS/sms.db te kopieëren. Uiteraard moet je daarvoor wel toegang hebben tot je iPhone, m.a.w. een jailbrake hebben gedaan.

Anders gewoon even zoeken in de app store of Cydia met als trefwoord "SMS", kom je vast wel iets tegen wat het ook kan doen.

Voor w.b. de synchronisatie met iTunes. Als het goed is overschrijft iTunes alleen de iPhone als je dit specifiek aangeeft te willen. In de standaard situatie worden zaken samengevoegd, is althans mijn ervaring tot dusver.

[Edit]

BTW: Je notities worden ook NIET gesynct, ook al zit er een vergelijkbare notitie-functie in je Mail. Het bestand daarvoor kan je backuppen van je iPhone op /private/var/mobile/Library/Notes/notes.db

Laatst gewijzigd door InternetRebel; 04-12-08 om 13:52.
  #80  
Oud 06-02-09, 19:36
pbaumann pbaumann is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Mooi dit forum! Had hetzelfde probleem Ik heb toen één app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (=gratis) Alles doet het weer. Ook ik ben weer gelukkig.
Overigens heel tevreden met de iPhone, wát een techniek en mogelijkheden :0
Reageren

Labels
apps, crash, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 10:31
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 11:28
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 15:54
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 17:04
Programma's lopen vast DrevanderZanden iPhone algemeen 2 19-05-08 01:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.