//

Dropbox probleem na ios 9.3

Dropbox probleem na ios 9.3 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik merk dat ik geen foto's meer kan uploaden in mijn dropbox na de update naar iOs 9.3. Als ik klik op bestanden uploaden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-16, 10:06
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard Dropbox probleem na ios 9.3

Hallo,

Ik merk dat ik geen foto's meer kan uploaden in mijn dropbox na de update naar iOs 9.3.

Als ik klik op bestanden uploaden -> foto's: krijg ik enkel de keuze uit 2 mappen: instagram en dropbox. Mijn normale foto map is niet meer zichtbaar en het is niet meer mogelijk om van hieruit bestanden up te loaden naar mijn dropbox.

Iemand die dit nog heeft? Wat zou je er kunnen aandoen?

Alvast bedankt voor de mogelijke hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-16, 13:11
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Ik heb dit probleem niet.
Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen, je iPhone te herstarten en de app opnieuw te installeren?
  #3  
Oud 25-03-16, 11:43
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Herstarten hielp niet, heb hem dan maar gedeletet en terug geïnstalleerd en dat heeft het probleem opgelost.

Alhoewel ik nog steeds slechts drie keuzes krijg van mappen om uit te selecteren om te uploaden.

Zeer vreemd verschijnsel vind ik. Is nog mij nog nooit eerder voorkomen met het installeren van een nieuwe iOs.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.