//

Stress bij het werkend krijgen van app(s)!

Stress bij het werkend krijgen van app(s)! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de outlook app voor mijn werk geinstalleerd. Bij deze app moet ik ook de Okta app installeren. De installatie op mijn iphone 6s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-16, 23:23
freakin freakin is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 2
Arrow Stress bij het werkend krijgen van app(s)!

Ik heb de outlook app voor mijn werk geinstalleerd. Bij deze app moet ik ook de Okta app installeren.

De installatie op mijn iphone 6s met laatste ios ging prima. Je moet de 2 apps koppelen om ze te laten werken (in outlook krijg je een QR code en die moet je met Okta scannen zodat je geverifieerd bent).

Nadat ik alle stappen heb doorlopen heb ik per ongeluk beide apps verwijderd (vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg.....). Collega heeft (zelfde telefoon) ook de stappen doorlopen en kan inmiddels zijn mail lezen.

Maargoed geen probleem, je installeert de apps gewoon even opnieuw.. Beide apps weer gedownload, Outlook gestart.. moet de 2 apps weer laten connecten maar plotseling ziet Outlook mijn niet meer als een nieuwe gebruiker maar (waarschijnlijk als een bestaande gebruiker). Ik krijg dus geen QR code meer! En die heb ik wel nodig voor mijn Okta..

Om een lang verhaal kort te maken:

DE VRAAG: hoe krijg ik beide apps zover dat ze denken dat ik ze voor het eerst op de telefoon zet? Nu lijkt het (en ik weet niet of dat uberhaubt kan) dat ze een klein beetje data opgeslagen hebben ergens (cloud?) waaruit ze opmaken dat bepaalde handelingen al zijn verricht.. En daarmee kom ik dus in een 'loop' met ellende.

Ik ben er al aardig lang mee bezig en sta nu op het punt om het op te geven. Jullie zijn mijn laatste hoop
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-16, 15:25
freakin freakin is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 2
Standaard

Niemand? :-(
Reageren

Labels
instellen, okta, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS icoon grijs bij het krijgen van een nieuw bericht SiennaSkies iPhone algemeen 5 03-07-12 14:46
Djay app werkend krijgen MichaelJ iPhone Apps 0 23-06-10 14:13
iPhone: Wil alleen van iphone de ipod werkend krijgen gogo49 Jailbreak 23 22-06-10 20:54
app store op iphone 3g hoe krijg ik het werkend? Tieme iPhone Apps 10 14-07-08 23:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.