//

Titel in Chrome afspelen via Google Home

Titel in Chrome afspelen via Google Home discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil graag een video, die ik gevonden heb op google/iphone naar TV streamen via chromecast; via Google Home?? Video staat op npo.nl; krijg wel een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-17, 13:08
chrisd1 chrisd1 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 42
Standaard Titel in Chrome afspelen via Google Home

Wil graag een video, die ik gevonden heb op google/iphone naar TV streamen via chromecast; via Google Home??
Video staat op npo.nl; krijg wel een scherm van de npo-app met het cc-picto en een ander npo-scherm met de video; maar het scherm met zowel het één als het ander lukt me niet???

Laatst gewijzigd door chrisd1; 02-01-17 om 16:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-17, 21:33
chrisd1 chrisd1 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 42
Standaard

Dit zou misschien ook moeten kunnen via Airdrop, maar daarvoor moet ik de iphone verbinden met de ipad; lukt wel met laptop en autoradio maar niet met elkaar??
  #3  
Oud 04-01-17, 21:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisd1 Bekijk bericht
Dit zou misschien ook moeten kunnen via Airdrop, maar daarvoor moet ik de iphone verbinden met de ipad;
AirDrop werkt met Apple Wireless Direct Link (AWDL). Dus, je moet zelf niets verbinden (als een verbinding mogelijk is).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.