//

Welke App voor tijdregistratie

Welke App voor tijdregistratie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zijn er mensen die goede of slechte ervaringen hebben met de tijdregistratie Apps uit de AppleStore? Ik zoek een App die als een timer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-08, 22:43
1qwerty0 1qwerty0 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Question Welke App voor tijdregistratie

Hallo,
Zijn er mensen die goede of slechte ervaringen hebben met de tijdregistratie Apps uit de AppleStore?
Ik zoek een App die als een timer werkt waarbij ik verschillende projecten kan registreren en de tijd eevoudig kan aanzetten en uitzetten.
In de AppleStore zijn een paar Apps die dat beloven, maar er zitten geen recenties bij. Voordat ik ervoor ga betalen, wil ik graag weten of de Apps waarmaken wat ze beloven

Iemand ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren


« skype | app crasht »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke office app voor ipad bokkie1978 iPad algemeen 5 17-02-11 13:56
Welke app voor notificaties in toolbar? neoghost Jailbreak apps en thema's 13 27-10-10 10:47
welke App voor Radio 538 DanceDep background Geert1976 iPhone Apps 0 08-04-10 15:23
Windows: Welke (gratis) app voor sync iPhone-Lotus Notes oortwijn Desktop-applicaties 0 03-09-09 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.