//

Updates installeren werkt niet

Updates installeren werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb alles afgehaald en hersteld en het werkt nu prima!! HEEL ERG BEDANKT!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-10-08, 23:36
Fashionista Fashionista is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Hoi! Ik heb alles afgehaald en hersteld en het werkt nu prima!! HEEL ERG BEDANKT!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-11-08, 02:11
william van hest william van hest is offline
• iOS 2.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Berkel Enschot
Berichten: 8
Standaard

We hebben problemen met de update, er staan nu zeker 8 icoontjes, het blijkt dat ik elke keer voor de update moet betalen, is dat normaal, als je dit niet doet blijven de nummertjes staan bij het icoon, kun je hier iets aan doen.
Ik heb betaald of ze waren gratis!
  #23  
Oud 10-11-08, 10:37
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door william van hest Bekijk bericht
We hebben problemen met de update, er staan nu zeker 8 icoontjes, het blijkt dat ik elke keer voor de update moet betalen, is dat normaal, als je dit niet doet blijven de nummertjes staan bij het icoon, kun je hier iets aan doen.
Ik heb betaald of ze waren gratis!
Apps die je al een keer betaald hebt, of die tijdens het downloaden gratis waren, maar nu geld kosten, kun je gratis opnieuw downloaden of updaten (op het zelfde account).
  #24  
Oud 10-11-08, 11:24
laminar laminar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar laminar Stuur een bericht via MSN naar laminar Stuur een bericht via Yahoo naar laminar
Standaard

Ja, zelfde account! Ik had er ooit twee en kwam toen hetzelfde probleem tegen.
Bij het updaten wordt wel het bedrag getoond, je krijgt zelfs een factuur per e-mail maar daar staat € 0 op.
Ik update het liefste in iTunes, dan gaan ze allemaal in één keer.
  #25  
Oud 10-11-08, 23:34
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Ik gooi eerst de te updaten app weg en installeer de nieuwe versie vanuit de appstore... krijg je altijd gratis....(aankopen zijn immer geregistreerd)

Met cydia heb je hier overigens nooit last van...
  #26  
Oud 11-11-08, 00:31
laminar laminar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar laminar Stuur een bericht via MSN naar laminar Stuur een bericht via Yahoo naar laminar
Standaard

Dat kun je doen, maar dan ben je ook alle data en instellingen
van die app kwijt (b.v. high scores, zelf ingevoerde content etc.).
  #27  
Oud 11-11-08, 09:02
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laminar Bekijk bericht
Dat kun je doen, maar dan ben je ook alle data en instellingen
van die app kwijt (b.v. high scores, zelf ingevoerde content etc.).
Inderdaad, Dat was ook mijn probleem toen ik deze discussie begon, updates kon ik niet installeren, behalve door de oude app te verwijderen, met daarbij verlies van data, instellingen etc....
  #28  
Oud 11-11-08, 22:50
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Ik had dat ook eerst met m'n eerste ipod touch, maar toen ik een 2g kocht was dit probleem opgelost. Volgens mij is dit probleem dus opgelost bij de nieuwe generatie ipod touch. Bij de iphone weet ik dit natuurlijk niet...
  #29  
Oud 12-11-08, 00:49
Erp Erp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Voor mensen met het probleem, probeer eens het volgende: ga naar 'Settings/Safari' en delete de history, cookies and cache. Als het goed is is het update logootje dan weg. Het probleem is dat je de update al hebt maar dat de Appstore dit niet inziet.
  #30  
Oud 12-11-08, 08:41
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erp Bekijk bericht
Voor mensen met het probleem, probeer eens het volgende: ga naar 'Settings/Safari' en delete de history, cookies and cache. Als het goed is is het update logootje dan weg. Het probleem is dat je de update al hebt maar dat de Appstore dit niet inziet.
Het probleem was niet het icoon, maar het feit dat updates niet geinstalleerd konden worden. Bovenstaande geeft hooguit aleen tijdelijk het gevoel dat de updates geinstalleerd zijn, omdat het update logo verdwenen is. echter die updates staan nog steeds te wachten, en ook het update logo zal dus terugkomen
  #31  
Oud 18-03-09, 02:52
Vicstar's schermafbeelding
Vicstar Vicstar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atek Bekijk bericht
1 upgrade naar iTunes 8 en iPhone 2.1
2 Sync de iPhone
3 Herstel de iPhone in de "samenvatting tab" in iTunes. Dit maakt de telefoon leeg
4 Als dit gebeurd is vraagt iTunes of je de iPhone als nieuwe telefoon wilt behandelen of wilt herstellen van een backup
5 Kies voor herstellen van de backup (gemaakt in stap 2 tijdens sync)
6 Sync
Dank voor de tip!!!

Ik ben hier -as we speak/type- mee bezig, want bij mij ging er ook e.e.a. mis met het updaten (app ineens kwijt van mijn iphone maar niet van itunes, met geen mogelijkheid terug te zetten). Alleen... tijdens het herstellen van de backup, liep mijn iTunes vast...
Daarna opnieuw opgestart, en begon ie uiteraard spontaan weer te synchroniseren. Halverwege 't synchroniseren kreeg ik een error, 'kan apparaat niet vinden' oid... Dus moest ik wel ontkoppelen en weer opnieuw aansluiten... Nu vraag ik me dus af WELKE backup hij gaat nemen?

Ik ben gaan zoeken en vond de backups bij Bewerken - Voorkeuren - Apparaten, maar daar zag ik er maar twee. Hoe kan ik nu (voor 't geval 't nu niet goed gaat... ik houd m'n hart vast...) naar een eerdere backup?

Of zijn die -aangezien ze niet meer in dat rijtje staan - op mysterieuze wijze verdwenen?


EDIT:
Synchroniseren is inmiddels klaar, zo te zien staat alles er weer op (inderdaad andere volgorde maar whatever), maarrr... die App die ik in eerste instantie kwijt was, is nog steeds kwijt...
(al die stress voor nix...) Dit betreft overigens 'Pocket God'. Heb m geprobeerd te updaten, lukte niet. Toen maar van mijn iPhone afgehaald, opnieuw geupdate, leek goed te gaan, maar ik zie 'm dus niet meer op mijn iPhone.
Hoe krijg ik 'm nou weer terug??? of
Hoe kom ik bij een eerdere update, zodat ik 'm terug kan krijgen???

Laatst gewijzigd door Vicstar; 18-03-09 om 02:59.
  #32  
Oud 18-03-09, 08:38
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicstar Bekijk bericht
Dank voor de tip!!!

Ik ben hier -as we speak/type- mee bezig, want bij mij ging er ook e.e.a. mis met het updaten (app ineens kwijt van mijn iphone maar niet van itunes, met geen mogelijkheid terug te zetten). Alleen... tijdens het herstellen van de backup, liep mijn iTunes vast...
Daarna opnieuw opgestart, en begon ie uiteraard spontaan weer te synchroniseren. Halverwege 't synchroniseren kreeg ik een error, 'kan apparaat niet vinden' oid... Dus moest ik wel ontkoppelen en weer opnieuw aansluiten... Nu vraag ik me dus af WELKE backup hij gaat nemen?

Ik ben gaan zoeken en vond de backups bij Bewerken - Voorkeuren - Apparaten, maar daar zag ik er maar twee. Hoe kan ik nu (voor 't geval 't nu niet goed gaat... ik houd m'n hart vast...) naar een eerdere backup?

Of zijn die -aangezien ze niet meer in dat rijtje staan - op mysterieuze wijze verdwenen?


EDIT:
Synchroniseren is inmiddels klaar, zo te zien staat alles er weer op (inderdaad andere volgorde maar whatever), maarrr... die App die ik in eerste instantie kwijt was, is nog steeds kwijt...
(al die stress voor nix...) Dit betreft overigens 'Pocket God'. Heb m geprobeerd te updaten, lukte niet. Toen maar van mijn iPhone afgehaald, opnieuw geupdate, leek goed te gaan, maar ik zie 'm dus niet meer op mijn iPhone.
Hoe krijg ik 'm nou weer terug??? of
Hoe kom ik bij een eerdere update, zodat ik 'm terug kan krijgen???
Ten eerste, de oplossing die je nu gebruikt hebt, was voor een ander probleem; updates werden niet geinstalleerd, maar de oude versie bleef wel gewoon werken. Dit speelde ten tijde van FW 2.1, en is dus verouderd.

Ten tweede, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat niet alle backups bewaard blijven, alhoewel je dat dan eigenlijk zelf zou moeten kunnnen aangeven. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op een backup van een paar weken geleden, dan ben ik nog te veel kwijt.

Voor wat betreft Pocket God, wat je kunt proberen is de app helemaal weg te gooien en opnieuw te downloaden, in iTunes of rechtstreeks op je iPhone, en vervolgens opnieuw syncen.
  #33  
Oud 18-03-09, 11:18
Vicstar's schermafbeelding
Vicstar Vicstar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Hey atek,
Dank voor je reactie en het meedenken!

Wat die backup betreft; zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht... En zo te zien, heb ik alles weer, dus waarom zou je verder terug in de tijd moeten, inderdaad... Zit wat in.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atek Bekijk bericht
Voor wat betreft Pocket God, wat je kunt proberen is de app helemaal weg te gooien en opnieuw te downloaden, in iTunes of rechtstreeks op je iPhone, en vervolgens opnieuw syncen.
Dit heb ik dus al gedaan (weggooien en opnieuw via iTunes)... Maar hij is nog steeds foetsie op mijn iPhone.
Ik kan inderdaad nog proberen 'm rechstreeks op mijn iPhone te zetten, ook daar was ik nog niet opgekomen... (ik word hier steeds slimmer...) ...wordt vervolgd...
  #34  
Oud 01-05-09, 23:23
stvh stvh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Prov. Antwerpen
Berichten: 67
Standaard

Sinds ik mijn iPhone aangesloten had op een andere Mac en geen synchronisatie heb gedaan op die Mac, het was dus enkel om mijn batterij op te laden, kan ik geen updates meer voltooien op de iPhone.
Hiervoor had ik nooit problemen om updates via mijn iPhone uit te voeren en nadien te syncen via mijn Mac.
Nu krijg ik de melding dat de updates beschikbaar zijn via iTunes op mijn Mac. De programmas blijven grijs staan met eventueel de melding eronder "installeren..." of "laden..."
Ik moet dan via de computer de updates terug binnen halen en vervolgens syncen.
Soms worden ze geïnstalleerd of krijg ik de melding dat hij deze niet kan installeren zoals hiervoor reeds aangehaald met eventueel de foutcode vermeld op de 1° pagina.
Ik zit nog op fw 2.2 weet niet of 2.2.1 hiervoor een oplossing is.
__________________
Al meer dan 20 jaar Mac gebruiker en nog steeds tevreden.
Reageren

Labels
app store, updates



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
updates installeren via Cydia Katootje Jailbreak apps en thema's 3 08-08-10 11:52
Updates uit de app store installeren niet antimaterie iPhone Apps 8 09-01-09 11:09
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00
iTunes wil updates installeren op FW 2.1 ?!?! Boetz Archief 1 07-10-08 02:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.