//

Birthday app

Birthday app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, op mijn vorige GSM kreeg ik steeds een herinnering wanneer er iemand jarig was. Makkelijk. Nu zoek ik eenzelfde applicatie voor de iPhone. Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-08, 22:15
jonagold1 jonagold1 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard Birthday app

Hey,

op mijn vorige GSM kreeg ik steeds een herinnering wanneer er iemand jarig was. Makkelijk.

Nu zoek ik eenzelfde applicatie voor de iPhone. Er bestaan inderdaad wel heel veel applicaties voor verjaardagen te onthouden, maar probleem is dat deze nooit de dag zelf een melding geven van de verjaardag. Als je dus die applicatie niet open doet, vergeet je toch die verjaardag.

Vraag dus: weet iemand of er toch zo'n programma bestaat of iets soortgelijk die een melding geeft voor een evenement ?

Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-08, 22:19
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Agenda.app
  #3  
Oud 26-10-08, 22:20
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

je kan het toch gewoon in je agenda zetten en dan aankliken herhaal elk jaar en wanneer hij een melding wil geven kan je ook aangeven
  #4  
Oud 26-10-08, 22:23
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Een verjaardag programma met de mogelijkheid van een melding bestaat niet zolang Apple het niet toestaat dat programma's op de achtergrond draaien of op de achtergrond processen uitvoeren. De "native" programma's kunnen dat wel maar "3rd party" software mag dat niet. Dus verjaardag programma's maar ook to do programma's kunnen pas een melding laten zien zodra het programma gestart wordt. Knap waardeloos. Een melding aanmaken in de agenda is de enige mogelijkheid.
  #5  
Oud 28-10-08, 06:24
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Intelliscreen vanuit Cydia installeren, en de verjaardagen in de Calender zetten, krijg je zelfs op de eerste pagina (slide to unlock) een melding van de calender items.
Zelfs keuze voor vandaag, vandaag en morgen, deze week etc...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49
app Upcoming Birthday Telemovel67 iPhone Apps 25 19-04-09 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.