//

hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone?

hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) halle allemaal... Ik lees zo nu en dan mijn mail via mijn hotmail account. En dan krijg ik soms een PDF of een .Doc binnen... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-08, 02:44
Lampy Lampy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone?

halle allemaal...
Ik lees zo nu en dan mijn mail via mijn hotmail account.
En dan krijg ik soms een PDF of een .Doc binnen... maar kan die niet openen of lezen op mijn Iphone.

Mijn vraag... hoe kan ik dit wel lezen.. welke app. moet ik daarvoor gebruiken...

met vriendelijke groet,
Lampy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-08, 03:50
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Geen app.
In je mailtje staat onderaan het bestand .doc of een ander bestand. Klik hier op en hij zal direct openen. Je kunt alleen lezen, het is een read only bestand....
  #3  
Oud 05-11-08, 14:29
Lampy Lampy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Hi... het is als attachment erbij geleverd... en die wil ik dan openen op mijn iphone... maar dat gaat niet. ik zie wel dat sterretje draaien.. maar er gebeurt niks....
  #4  
Oud 24-11-08, 23:35
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampy Bekijk bericht
Hi... het is als attachment erbij geleverd... en die wil ik dan openen op mijn iphone... maar dat gaat niet. ik zie wel dat sterretje draaien.. maar er gebeurt niks....
Het klinkt in principe wel goed. Misschien de iPhone even opnieuw verbinden met Wi-Fi of rebooten?
__________________
Marc.
  #5  
Oud 25-11-08, 12:49
Gozo Gozo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard

Lees je je mail via Safari of IMAP via de e-mail client van de Iphone. Ingeval dat laatste dan kan je de bijlage gewoon read-only benaderen.
Via Safari Hotmail kijken en dan de bijlage niet kunnen downloaden is volgens mij normaal, of heb ik het mis?
  #6  
Oud 25-11-08, 13:25
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampy Bekijk bericht
Hi... het is als attachment erbij geleverd... en die wil ik dan openen op mijn iphone... maar dat gaat niet. ik zie wel dat sterretje draaien.. maar er gebeurt niks....
Afhankelijk van de grote van je bestand kan het wel lang duren...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen gws iPhone algemeen 2 10-10-14 16:21
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? Marijkevdb iPad algemeen 1 12-12-10 00:08
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 16:13
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.