//

Istorage

Istorage discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ervaring met Istorage , ik wilde dit gaan gebruiken maar ik krijg de instellingen niet ingesteld. De help file van Istorage heeft mij niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-08, 11:55
pauleijkenboom pauleijkenboom is offline
• iOS 4.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Smile Istorage

Iemand ervaring met Istorage , ik wilde dit gaan gebruiken maar ik krijg de instellingen niet ingesteld.
De help file van Istorage heeft mij niet kunnen helpen, ik heb echter nog veel te leren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-10, 19:02
caro7372 caro7372 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pauleijkenboom Bekijk bericht
Iemand ervaring met Istorage , ik wilde dit gaan gebruiken maar ik krijg de instellingen niet ingesteld.
De help file van Istorage heeft mij niet kunnen helpen, ik heb echter nog veel te leren.
Is er al iemand die dit goed heeft kunnen instellen ?
Op mijn NAS ( FTP server ) komen en vandaar bestanden naar de iPhone zetten lukt me wel maar nu nog van mijn iPhone naar de NAS ( FTP ).
Dat lukt me dus niet. Hij geeft aan dat ie wil uploaden maar uiteindelijk lukt het niet?

Groeten,

Robert
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.