iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Appstore Account Geblokkeerd. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26286-appstore-account-geblokkeerd.html)

WesleyS. 03-12-08 00:36

Appstore Account Geblokkeerd.
 
Hallo,

Ik heb sinds een maand een probleem met de Appstore via me iPhone 3G en ook via iTunes. Ik heb dus Click-And-Buy en ik was vergeten een rekening te betalen voor 16-10-2008 en nu is mijn Account niet meer geactiveerd... Het gaat ook echt om een lullig bedrag van 18,99 (Euro).

Maar de gasten van C-and-B reageren niet eens op me mail en dat telefoonnummer doet het ook niet echt altijd goed. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? Want er komen best goede App's uit en mijn Account is weer niet ge-activeerd..

Hier word dus bijde niet op gereageerd: service@nl.clickandbuy.com of 020 7947919.

Het leuke is ook dat ik niet meer kan inloggen en dat hij steeds zegt dat me Gebruikersnaamfout is of me wachtwoord, terwijl ik dit wel goed invul..

Echt reuze bedankt!

Wesley S.

iMario 03-12-08 00:38

Je moet het bedrag betalen en contact opnemen met de iTunes klantenservice. Ik was ook een keer vergeten te betalen, kwam er 15 euro overheen...

4your 03-12-08 08:47

Klopt... Ik heb dit ook gehad.

Overigens ben ik (wel) keurig en snel te woord gestaan bij click and buy.
Betaal het verschuldigde en daarna duurt het zo'n dag of 5 voor je account weer wordt vrijgegeven.

Groet, Deco

WesleyS. 05-01-09 22:31

Maar zit weer met een probleem :(

Heb op 14 december mijn betaling gedaan, maar de mijn Click And Buy account is nog steeds niet actief en kan nog steeds niet inloggen... Bellen en mailen werkt dus totaal niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Want er zijn genoeg leuke App's op het moment..

Alvast bedankt..

rdevries 23-01-09 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WesleyS. (Bericht 226233)
Hallo,

Maar de gasten van C-and-B (Click and Buy) reageren niet eens op me mail en dat telefoonnummer doet het ook niet echt altijd goed. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? Want er komen best goede App's uit en mijn Account is weer niet ge-activeerd..

Hier word dus bijde niet op gereageerd: service@nl.clickandbuy.com of 020 7947919.

-->
Ik heb exact hetzelfde gehad, tot 2 x toe. Het duurde de eerste keer ca een maand voor ik weer op actief werd gezet, terwijl ik beide keren direct na hun melding betaald had. Inderdaad niet reageren op emails naar deze beide adressen: service@nl.clickandbuy.com & accounting@nl.clickandbuy.com. En ik heb twee keer 20 minuten aan de lijn gehangen met de zogenaamde helpdesk (met een vreselijke Limburgse stem, niet te trekken!!), maar daar is niemand aanwezig (er wordt althans na 20 minuten nog niet opgenomen, enkel een herhalende tape met die vreselijk stem).

Tenenkrommend irritant bedrijf, te slecht voor bestaansrecht. Er waren allerlei updates beschikbaar voor duur betaalde apps op mijn iPhone en af en toe apps beschikbaar die tijdelijk heel goedkoop waren.

Ik ben zo kwaad geworden de 2e keer dat ik een kwade emailbom van ongeveer 80 x dezelfde mail heb gestuurd.

Daarop ontving ik dit bericht:
"Ik heb uw ClickandBuy account beëindigd. U kunt geen gebruik meer maken van onze diensten."

Klasse gasten. Waar betalen we jullie voor. Dus als ik oproer mag stoken, ga daar weg en regel je zaakjes met een creditcard, want die knakkers verdienen geen rooie rotcent!

jelle86 12-05-09 23:54

Het zijn allemaal ********ken daar, heb al drie keer gehad dat een bedrag van 1,59 of 0,79 volgens hun niet van mijn rekening kon worden afgehaald. Kost je per keer 15 euro extra kosten. Telefoon is bijna nooit doorheen te komen (superirritant limburgs wijf) en kom je er wel door, dan krijg je een limbo die strontvervelend is en niet wil helpen. Mails reageren ze sowieso nooit op. Na betaling duurde het bij mij ongeveer 14 dagen voor ik weer verder kon (en apps kon updaten)

Farrytheone 26-05-09 18:49

Ik heb vandaag van hun een merkwaardige mail gekregen. Mijn account is tijdelijk geblokkeerd. Omdat er 4.99 euro niet afgeschreven kon worden. Dat terwijl ik al 2 weken niets gekocht had in de iTunes store, op 1 app van 1.59 euro na. Maar Hoe ze nu in eens aan 4.99 euro komen is mij een raadsel.

Het meest frappante is dat er meer dan voldoende op mijn rekening staat voor die 4.99 euro. Erg merkwaardig, ook meteen van "he, maak omdat wij er kosten aan over houden 15 euro extra over"
Ik vertrouw ze niet meer, of ze moeten mij kunnen verklaren waar die 3.40 euro extra vandaan komen! En waarom er niet afgeschreven kon worden.

eagle-linda 05-11-09 22:05

hier het zelfde probleem

al 1 x eerder was ik inderdaad vergeten geld op me rekening te zetten ( ja is dom maar ok) en moest toen 15€ extra betalen. belachelijk veel,maarja
dit netjes gelijk betaald en rekening werd gelijk gedeblokkeerd.

vorige week ontving ik een mail dat ze een bedrag van 2,95 niet af hadden kunnen schrijven. best wel raar aangezien er meer als 500 opme rekening stond :S
of ik ff 25€!!!!! extra wou betalen
het word steeds gekker daar.
geld toch maar gelijk overgemaakt, staat het op die c&b rekening, maar word niet doorgestort naar itunes.
mail gestuurd met vraag of en wanneer dit nou eens verrekend word en waarom ik zown belachelijk hoog bedrag extra moet betalen. Antwoord: bedankt voor het starten van de betaling het word binnen 10 werkdagen verwerkt.

dag later word er doodleuk nog eens 27,95 van me rekening afgeschreven:S:S:@
en nog steeds is de betaling niet verwerkt.

gelijk weer een mail gestuurd met de vraag wat voor een achterlijke idioten daar werken en of ze per direct het teveel afgeschreven geldterug gaan storten

tot op heden geen reactie, niks betaald aan itunes en volgens mijn account bij c&b staat er ook maar 27,95 op die rekening terwijl het toch echt het dubbele zou moeten zijn

ga het teveel betaalde zelfmaar terugstorten naar mijn rekening (al kost dat ook weer geld) en zodra betaling aan itunes gedaan is blokkeer ik het account bij c&b, haal voortaan wel van die betaalkaartjes voor itunes (heb geen credit)

belachelijke oplichterige praktijken daaro iig

edit: net mail gekregen dat de betaling aan itunes verwerkt is, alleen is nog steeds mijn itunes account geblokkeerd :S

ℜuben 05-11-09 22:20

Eén keer gebruik proberen te maken van dat Click 'n' Buy en daar meteen al zoveel gezeik mee dat ik het compleet heb afgeblazen. Alsof ik als een of andere asielzoeker illegaal het land in probeer te komen, zo lastig maken ze alles voor je.
Heb intussen al voor een paar honderd Euro aan goodies in de appstore gekocht gewoon door steeds een iTunes giftcard te halen bij de Dixons om de hoek en ik moet zeggen dat bevalt me PRIMA!

nielsnathaniel 05-11-09 22:27

hmmm raar
als ik click and buy gebruik zijn er geen problemen en word het automatisch afgeschreven, ik kan dus nooit problemen krijgen dat ik niet betaal toch, of Heb ik nu een grote schuld:p

Gr.

eagle-linda 06-11-09 18:12

hmm valt toch mee

gisteren geld terug gestort van C&B naar me rekening stond er vandaag al op !!!
Itunes is ook weer gedeblokkeerd

vandaag gelijk betaalgegevens veranderd bij itunes en me account bij C&B gedeactiveerd

voortaan haal ik wel van die giftcards.

lumikiller 19-11-09 19:09

Dat ben ik ook van plan , alleen ik had na 3 dagen bellen wel een vriendelijke meneer aan de lijn . Die zei "we hebben al 2 x een automatische incasso geprobeerd zonder succes". Terwijl er toch echt genoeg geld op staat . Ik snap er niks van dus gelijk maar openstaande bedrag via ideal overgemaakt en kreeg gelijk een mail van C&B dat het geld binnen was . Nu alleen nog wachten tot wanneer itunes weer wordt geactiveerd ...... Zucht

Guydovicus 06-04-10 21:08

Ik had een app gekocht van 0.80 cent stond geen geld op mijn rekening duss gezeik. Maar ik was een week weg hebben ze van de 15€ administratie gvd 30€ extra gemaakt. Had ik niet eens de tijd om te zien

OlafOtten 11-05-10 20:51

Ik had per ongeluk niet genoeg saldo op mn rekening staan,
Vervolgens is mijn iTunes account geblokkeerd.
Omdat het bedrag niet van mijn rekening kon worden gehaald werd er €15 euro in rekening gebracht... beetje veel.. (ongeloofwaardig veel) Maar oke.. dat nam ik maar voor lief.

Nu is het al 4 dagen geleden dat ik het volledige bedrag heb betaald, Het is afgeschreven van mijn rekening, echter staat er op de website van Click&Buy nog steeds dat deze transacties open staan. Ook is mijn iTunes account nog steeds niet geactiveerd. En dat terwijl er op de website van Click&Buy word gezegd dat na het betalen van het bedrag je account automatisch weer op actief wordt gezet...

Ik wacht maar af..

iMario 12-05-10 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OlafOtten (Bericht 450893)
Ik had per ongeluk niet genoeg saldo op mn rekening staan,
Vervolgens is mijn iTunes account geblokkeerd.
Omdat het bedrag niet van mijn rekening kon worden gehaald werd er €15 euro in rekening gebracht... beetje veel.. (ongeloofwaardig veel) Maar oke.. dat nam ik maar voor lief.

Nu is het al 4 dagen geleden dat ik het volledige bedrag heb betaald, Het is afgeschreven van mijn rekening, echter staat er op de website van Click&Buy nog steeds dat deze transacties open staan. Ook is mijn iTunes account nog steeds niet geactiveerd. En dat terwijl er op de website van Click&Buy word gezegd dat na het betalen van het bedrag je account automatisch weer op actief wordt gezet...

Ik wacht maar af..

Wat je de volgende keer beter kunt doen (en nu nog):
1. iTunes-klantenservice mailen; zij zullen tenminste je account weer actief maken.
2. Contact opnemen met Click & Buy (C&B) en hun vertellen dat het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Alhoewel C&B slecht is in het beantwoorden van vragen, heb ik toch zo'n 90% succes gehad.

Eigenlijk nooit afwachten en zien wat hun gaan doen, zelf in actie komen. :)

Wi-Fi 08-07-10 21:40

Deze manier van werken zal geen lang leven hebben.
Ze voeren juridisch onrechtmatige handelingen uit door jouw persoonlijke itunes account te blokkeren.
Zij zijn er geen eigenaar van en daarnaast heb je betaald voor applicaties die je niet kunt terugzetten!
Er loopt inmiddels al bij onze nelie een verzoek om apple onder de loep te nemen.
Click & Buy zou iedereen mee moeten stoppen, ze zijn geen haar beter dan de welbekende DSB bank.

mail.eve 08-07-10 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wi-Fi (Bericht 485599)
Deze manier van werken zal geen lang leven hebben.
Ze voeren juridisch onrechtmatige handelingen uit door jouw persoonlijke itunes account te blokkeren.
Zij zijn er geen eigenaar van en daarnaast heb je betaald voor applicaties die je niet kunt terugzetten!
Er loopt inmiddels al bij onze nelie een verzoek om apple onder de loep te nemen.
Click & Buy zou iedereen mee moeten stoppen, ze zijn geen haar beter dan de welbekende DSB bank.

Bedenk wel dat jullie zelf voor de voorwaarden akkoord hebben gegeven. Wellicht leest niet iedereen de die lap met tekst, maar eenmaal akkoord gegeven voor het lezen van de voorwaarden dan snap ik niet waarom iedereen er zo over klaagt. Sommige hebben saldo tekorten of wat dan ook, tja dat ligt toch echt bij jezelf, en wanneer er niet betaald wordt dan gaat die vervelende voorwaarde gelden, waar jezelf voor getekend hebt... Tis net met de auto, je leert netjes rijden, en toch krijgen sommige een boete... Dan ligt het niet aan degene die de boete verzend, maar volgens mij aan die het veroorzaakt...

Dus mijn advies, lees de voorwaarde, ben je het er niet mee eens dan ook niet gebruiken.... Achteraf ook geen gezeur.

R03l4nd 30-09-10 03:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rdevries (Bericht 247523)
-->
Ik heb exact hetzelfde gehad, tot 2 x toe. Het duurde de eerste keer ca een maand voor ik weer op actief werd gezet, terwijl ik beide keren direct na hun melding betaald had. Inderdaad niet reageren op emails naar deze beide adressen: service@nl.clickandbuy.com & accounting@nl.clickandbuy.com. En ik heb twee keer 20 minuten aan de lijn gehangen met de zogenaamde helpdesk (met een vreselijke Limburgse stem, niet te trekken!!), maar daar is niemand aanwezig (er wordt althans na 20 minuten nog niet opgenomen, enkel een herhalende tape met die vreselijk stem).

Tenenkrommend irritant bedrijf, te slecht voor bestaansrecht. Er waren allerlei updates beschikbaar voor duur betaalde apps op mijn iPhone en af en toe apps beschikbaar die tijdelijk heel goedkoop waren.

Ik ben zo kwaad geworden de 2e keer dat ik een kwade emailbom van ongeveer 80 x dezelfde mail heb gestuurd.

Daarop ontving ik dit bericht:
"Ik heb uw ClickandBuy account beëindigd. U kunt geen gebruik meer maken van onze diensten."

Klasse gasten. Waar betalen we jullie voor. Dus als ik oproer mag stoken, ga daar weg en regel je zaakjes met een creditcard, want die knakkers verdienen geen rooie rotcent!

Wat voor mail heb je gestuurd? Doe ff ctrl+c ctrl+v hierheen :p haha. Ik wil ook van ze af!

tazzie85 30-09-10 22:20

Ik kan geen apps meer kopen of updaten en ik denk dat dit is omdat ik geld heb laten terug storten van de week.

Ze hadden mij geld in rekening gebracht voor een app die ik al eerder had betaald nu ik deze ook graag op m'n iPad wilde brachte ze toch 7,99 in rekening. Weet iemand hoe ik het beste m'n account bij click en buy kan beëindigen en m'n account bij iTunes weer kan herstellen?

tazzie85 01-10-10 14:13

Ik krijg CaB niet te pakken na de Limburgse dame dr zegje heeft gedaan word de verbinding verbroken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.