//

App Store is even de weg kwijt...

App Store is even de weg kwijt... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vanavond iets opzoeken, maakt niet wat maar in mijn geval het programma "White Noise", vraagt de App Store niet alleen naar m'n wachtwoord maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-08, 22:47
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard App Store is even de weg kwijt...

Ik vanavond iets opzoeken, maakt niet wat maar in mijn geval het programma "White Noise", vraagt de App Store niet alleen naar m'n wachtwoord maar ook naar de loginnaam. Vreemd, denk ik. Dus ik invullen. Krijg ik bericht dat ik geen toegang heb. Komt door m'n Nederlandse abonnement of zoiets.
Inderdaad, alle prijzen staan in dollartekens en het aantal reviews is veel hoger. Overigens ook veel positiever dan bij ons.

Hoe het kwam weet ik niet meer, maar opeens lukte het weer wel. Ik zat plotseling weer in een Nederlands scherm. Maar even later opnieuw op App Store blijkt alles weer in dollars en in het Engels. Ik resetten, maar dat maakt niets uit. Ben ik uniek? Nou, op dit punt hoop ik van niet...

Laatst gewijzigd door Holavista; 10-12-08 om 22:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-08, 07:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holavista Bekijk bericht
Ik vanavond iets opzoeken, maakt niet wat maar in mijn geval het programma "White Noise", vraagt de App Store niet alleen naar m'n wachtwoord maar ook naar de loginnaam. Vreemd, denk ik. Dus ik invullen. Krijg ik bericht dat ik geen toegang heb. Komt door m'n Nederlandse abonnement of zoiets.
Inderdaad, alle prijzen staan in dollartekens en het aantal reviews is veel hoger. Overigens ook veel positiever dan bij ons.

Hoe het kwam weet ik niet meer, maar opeens lukte het weer wel. Ik zat plotseling weer in een Nederlands scherm. Maar even later opnieuw op App Store blijkt alles weer in dollars en in het Engels. Ik resetten, maar dat maakt niets uit. Ben ik uniek? Nou, op dit punt hoop ik van niet...
Ik denk dat je dit op je iPhone doet? Hang hem eens aan iTunes en log in de juiste (NL?) store in. Synchroniseren, en je iPhone neemt de NL-store over. Bij een sync wordt de laatst gebruikte store door de iPhone 'onthouden'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 11-12-08, 08:53
cohaba cohaba is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

klopt, ik had het probleem ook. zowel op de PC als op de iPhone
  #4  
Oud 11-12-08, 15:28
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik denk dat je dit op je iPhone doet? Hang hem eens aan iTunes en log in de juiste (NL?) store in. Synchroniseren, en je iPhone neemt de NL-store over. Bij een sync wordt de laatst gebruikte store door de iPhone 'onthouden'.
iTunes had hier niets mee te maken. Ik denk dat het probleem komt van het vernieuwde programma AppSnipe. Daar zitten appstorefilters op maar geen Nederland. Ik koos voor VS. Kiezen voor Zweden, Hongkong of Japan is wat vergezocht. Dus als je doorschakelt van AppSnipe naar AppStore kom je in die Amerikaanse AppStore terecht. Da's lastig, want je komt er nauwelijks uit.

Wel is het zo dat je na weigering door de Am. AppStore na een zoekopdracht weer in de Nederlandse zit. Maar start je even later opnieuw de AppStore dan is dat wederom de Amerikaanse.

Ik ga nu wel uitzoeken of ik via iTunes weer standaard in de Nederlandse kan komen.

TOEGEVOEGD: Na synchronisatie met iTunes is het probleem inderdaad verholpen. Nu dus even oppassen met doorschakelen via AppSnipe.

Laatst gewijzigd door Holavista; 11-12-08 om 17:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app store kwijt Roel... iPhone Apps 7 12-04-11 21:30
iPhone: app store weg na jailbreak skatemaster112 Jailbreak 9 12-12-10 20:09
Na update alle app kwijt en app store ook maaikelensink iPhone Apps 1 03-10-10 13:19
App store button kwijt ?? vectis iPhone Apps 5 03-10-10 13:14
Alle App Store updates weg!!! FreakyFlor iPhone Apps 3 07-11-08 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:07.