//

Applicaties voor de 2e keer instaleren lukt niet.

Applicaties voor de 2e keer instaleren lukt niet. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand toevallig hoe ik applicaties zoals gamen en programma's er voor de 2e keer op kan zetten??? Ik heb gister mijn programma's per ongeluk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-09, 19:32
Chrisjedegekste Chrisjedegekste is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard Applicaties voor de 2e keer instaleren lukt niet.

weet iemand toevallig hoe ik applicaties zoals gamen en programma's er voor de 2e keer op kan zetten???
Ik heb gister mijn programma's per ongeluk verwijderd maar nu wil ik ze weer downloaden via me iphone en dan krijg ik de fout : u hebt dit item al gekocht. om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK.
dan doe ik dat en dan krijg ik de fout : Programma kan niet worden gedownload : hyves kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de itunes store.

Dan download ik het op mijn computer via itunes store dan staat het bij programma's en dan ga ik hem synchroniseren en dan krijg ik de fout : Het programma hyves in niet op de iphone iphone van chris geinstaleerd omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan ( 0xE800002E )

Ik heb het bij alle programma die ik al een keer geinstaleerd had.

ik heb wel dit forum gevonden maar dit werkt ook niet.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...problemen.html
omdat ik de programma's niet op mijn telefoon heb en ze er op geen mogelijkheid meer erop krijg weet iemand wat ik eraan zou kunnen doen ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-09, 19:33
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

is je computer wel gemachtigt?
  #3  
Oud 08-01-09, 20:58
Chrisjedegekste Chrisjedegekste is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Ja mijn computer is ook gemachtigt.
  #4  
Oud 08-01-09, 21:44
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

kun je niet een back-up terugzetten?
  #5  
Oud 08-01-09, 21:59
Chrisjedegekste Chrisjedegekste is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Dat heb ik ook al geprobeerd maar dan doet pakt hij ze ook niet ik krijg dan steeds dezelfde fout.
Ik heb nu wel gewoon andere programma's erop.
Dus ik zou moeten wachten tot er van die programma's een update is en die dan instaleren dan denk ik dat ze het wel doen.
  #6  
Oud 08-01-09, 22:29
Trinity's schermafbeelding
Trinity Trinity is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 44
Standaard Apps on iPhone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisjedegekste Bekijk bericht
weet iemand toevallig hoe ik applicaties zoals gamen en programma's er voor de 2e keer op kan zetten???
Ik heb gister mijn programma's per ongeluk verwijderd maar nu wil ik ze weer downloaden via me iphone en dan krijg ik de fout : u hebt dit item al gekocht. om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK.
dan doe ik dat en dan krijg ik de fout : Programma kan niet worden gedownload : hyves kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de itunes store.

Dan download ik het op mijn computer via itunes store dan staat het bij programma's en dan ga ik hem synchroniseren en dan krijg ik de fout : Het programma hyves in niet op de iphone iphone van chris geinstaleerd omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan ( 0xE800002E )

Ik heb het bij alle programma die ik al een keer geinstaleerd had.

ik heb wel dit forum gevonden maar dit werkt ook niet.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...problemen.html
omdat ik de programma's niet op mijn telefoon heb en ze er op geen mogelijkheid meer erop krijg weet iemand wat ik eraan zou kunnen doen ???
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ik heb Tetris gekocht en het programma wil niet openen. Ik krijg dan loading en dan een zwart scherm en weer het home screen. Ik heb het toen van mijn iPhone afgehaald maar had nog niet gesynced dus het stond nog niet op mijn Mac. Overigens heb ik nu hetzelfde met het gratis touch hockey. Begint met laden en knalt eruit. Dit is waarschijnlijk een ander probleem en ander draadje.
__________________
There's no reality only perception!
  #7  
Oud 09-01-09, 09:18
Chrisjedegekste Chrisjedegekste is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook wel is dat ze na 2 sec weer uitgaan net nieuwe geinstaleerde programma's maar meestal als je opnieuw start doet hij het dan weer wel.
  #8  
Oud 09-01-09, 09:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Volgens mij wordt dit soort klachten veroorzaakt door een bug in iTunes c.q. firmware 2.x op de iPhone.
Ik heb gemerkt dat, als ik voor het syncen niet eerst mijn pc opnieuw (!!) machtig, de apps ná de sync vaak niet meer werken.
De -voorlopige- oplossing is het op je iPhone verwijderen van één app, die je vervolgens, ook weer op je iPhone, opnieuw installeert. Bij mij doen ook de andere apps het daarna weer.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #9  
Oud 11-01-09, 13:56
Trinity's schermafbeelding
Trinity Trinity is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 44
Thumbs up apps on iPhone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisjedegekste Bekijk bericht
Ik heb ook wel is dat ze na 2 sec weer uitgaan net nieuwe geinstaleerde programma's maar meestal als je opnieuw start doet hij het dan weer wel.
Inderdaad, normaal doe ik dat ook altijd maar ik was het gewoon vergeten. Probleem opgelost dus.
Tetris heb ik weer kunnen downloaden. Ik kreeg gewoon een melding van de app store dat ik het al had gekocht met de vraag of ik opnieuw wilde downloaden. Nou dat wilde ik wel. Zo alles is helemaal opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Remote App verbindt niet voor 2e keer Stannie95 iPhone Apps 1 04-01-11 00:17
Applicaties via Installer installeren lukt niet m@ikel Archief 4 09-07-08 21:59
applicaties van sources toevoegen lukt niet gregory804 Unlock [archief] 2 16-02-08 23:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.