//

terug naar oudere versie van een app?

terug naar oudere versie van een app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie dat iTunes keurig backups bewaard van alle oude versies van apps op mijn pc. Hoe kan je terug naar een oude versie van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-09, 09:13
John48 John48 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard terug naar oudere versie van een app?

Ik zie dat iTunes keurig backups bewaard van alle oude versies van apps op mijn pc. Hoe kan je terug naar een oude versie van een app als de laatste versie je niet bevalt? Is dat een kwestie van de nieuwe versie wissen van de iPhone, en zorgen dat in de backup map alleen de juiste versie staat? (of gaat itunes dan toch de laatste versie downloaden?)

Ik heb bewust zelf nog niet gerommeld om de boel niet evt om zeep te helpen, dus ik hoop dat iemand dit weet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-09, 10:55
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

iTunes download de laatste versie, dus opnieuw installeren is niet zo'n goed idee
Je zou een oude back-up kunnen gebruiken, maar dan worden alle apps 'gedowngrade'..
Hoezo wil je eigenlijk terug naar een vorige versie?
Meestal is een update voor een app en verbetering
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 24-03-09, 21:39
John48 John48 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Toch benieuwd waarom iTunes oude versies bewaart, als altijd de laatste versie wordt gedownload.

Ik heb een gratis spel, waarvan nu sinds kort ook een betaalde versie uit is. Daarop verscheen een update van de gratis variant ter ere van het verschijnen van de betaalde versie (in de notes). Ik was een tikkie bang dat de gratis versie nu vol nags zit en banners van de betaalde variant. Vroeg me af of ik, als ik update, en de gratis versie blijkt irritant te zijn geworden, nog terug zou kunnen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
iTunes download de laatste versie, dus opnieuw installeren is niet zo'n goed idee
Je zou een oude back-up kunnen gebruiken, maar dan worden alle apps 'gedowngrade'..
Hoezo wil je eigenlijk terug naar een vorige versie?
Meestal is een update voor een app en verbetering
  #4  
Oud 24-03-09, 21:54
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Volgens mij is dit gewoon niet mogelijk, of je moet wat beginnen knoeien met files...
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #5  
Oud 24-03-09, 22:43
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John48 Bekijk bericht
Toch benieuwd waarom iTunes oude versies bewaart, als altijd de laatste versie wordt gedownload.

Ik heb een gratis spel, waarvan nu sinds kort ook een betaalde versie uit is. Daarop verscheen een update van de gratis variant ter ere van het verschijnen van de betaalde versie (in de notes). Ik was een tikkie bang dat de gratis versie nu vol nags zit en banners van de betaalde variant. Vroeg me af of ik, als ik update, en de gratis versie blijkt irritant te zijn geworden, nog terug zou kunnen.
Welk spel dan? Misschien dat iemand hier op het forum hetzelfde spel heeft geupdate en jou dat kan vertellen..
  #6  
Oud 24-03-09, 22:55
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Als je mazzel hebt staat er nog een oudere versie op je PC. Check: Mijn Documenten/Mijn Muziek/iTunes/Mobile Applications. Vervolgens (als er nog een oudere versie staat) verwijder je de nieuwe versie in iTunes en sleep je de oudere versie in iTunes.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 25-03-09, 00:03
John48 John48 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Thx, dat is simpel, en de oude versie heb ik nog.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2G terug van 3.1.3 naar wat voor versie dan ook Sverre Archief 2 09-02-10 20:18
iPhone 1e gen.: ItunesPWN, Downgraden met de laatste itunes versie naar oudere firmware ArB Unlock 6 06-08-08 18:54
Is er wel een oplossing nou? Als je terug gaat naar 1.1.2 van 1.1.3 isyan68 Archief 5 11-02-08 20:28
van iTunes 1.1.3 terug naar Jailbraked versie danema Unlock [archief] 32 10-02-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.