//

iPhone messenger?

iPhone messenger? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Van mij mag je een app ervoor maken. Zet er een prijs op van €999,- zodat dan ook echt alleen rijkelui of ontzettende losers op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-07-09, 14:44
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Van mij mag je een app ervoor maken. Zet er een prijs op van €999,- zodat dan ook echt alleen rijkelui of ontzettende losers op komen. Succes!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-07-09, 16:21
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smooth Bekijk bericht
Dat bedoel ik nou.. Veeel mensen missen het dus waarom niet zo een App maken voor mensen die het Missen en het leuk vinden
ah de tijden van de Blackberry, hij had ook zo zijn voordelen. Echt super handig!
  #23  
Oud 28-07-09, 23:21
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Van mij mag je een app ervoor maken. Zet er een prijs op van €999,- zodat dan ook echt alleen rijkelui of ontzettende losers op komen. Succes!
Als jij dat wil, tot dewelke hoor jij? Wat ik bedoel is puur sarcasme, de tweede post was om het duidelijk te maken wat dat gedrag was.
Ik zie niet in waarom je een "iphone messenger" zou willen hebben, dan open je net zo goed een AIM (of een ander onderseunde) account en geef je die gewoon aan iedereen die een iphone heeft, heb je ook je eigen iphone netwerkje... Wil je toch een app ontwikkelen en er geld voor vragen, dan vrees ik dat je app slecht van de grond zal komen en niet voldoende zal verkopen, zelfs niet als je hem aan 0,79€ zou zetten. Er zijn een hoop mensen die Beejive of IM+ hebben aangekocht en die het enkel voor facebook of messenger gebruiken of misschien beiden, dat maakt het dan wel een heel dure koop als je hem maar voor een vierde of de helft gebruikt dan wat mogelijk is. Maar uiteraard staat het vrij om zo'n app uit te brengen en het zou leuk zijn als Apple het zou goedkeuren als het de naam "BlackBerry Messenger" zou dragen.
En nee, ik heb geen trauma opgelopen in mijn jeugd, ik heb altijd met die kereltjes gelachen en ik heb hard gewerkt om te hebben wat ik toen had en nog steeds.
  #24  
Oud 29-07-09, 09:19
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

@Froggle en @Runaque
Hebben jullie deze BlackBerry Messenger wel eens gebruikt dat jullie er zo fel tegen zijn? Persoonlijk zie ik het nu ook niet van een app die anderen uitsluit, maar ik zie van meer apps het nut niet zo eerlijk gezegd. Als je je daar allemaal druk om gaat maken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows live messenger op de iphone 4 besiktas1903 iPhone algemeen 3 14-03-11 16:02
Messenger iPhone naar BlackBerry Chasinn iPhone Apps 0 01-08-10 14:40
MSN Messenger @ iPhone? WesleyS. Archief 5 14-07-08 15:00
Msn Messenger Live Op Iphone bozoox Archief 5 25-02-08 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.