//

App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon

App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een app voor het doorschakelen van binnenkomende gesprekken op mijn iphone naar mijn auto telefoon met ben sim kaart. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-09, 16:34
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon

Hallo,

ik ben op zoek naar een app voor het doorschakelen van binnenkomende gesprekken op mijn iphone naar mijn auto telefoon met ben sim kaart. Voorwaarde is echter wel dat ik hem ook weer makkelijk uit kan zetten als ik niet in de auto zit.

Kan iemand mij misschien verder helpen aan een soortgelijke ( liefst gratis) app??

Bij voorbaat dank!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-09, 18:46
RVENL RVENL is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 10
Standaard

Alle oproepen doorschakelen: Activeren: **21*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##21# [zend] Status opvragen: *#21# [zend]

Oproepen doorschakelen indien niet opgenomen: Activeren: **61*telefoonnummer*tijd# [zend] * Annuleren: ##61# [zend] Status opvragen: *#61# [zend] * Vervang tijd door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden, dit kan in perioden van 5 seconden.

Oproepen doorschakelen indien uit of buiten bereik: Activeren: **62*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##62# [zend] Status opvragen: *#62# [zend]

Oproepen doorschakelen indien in gesprek: Activeren: **67*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##67# [zend] Status opvragen: *#67# [zend]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Links naar andere app's werken niet Tweety Jailbreak 0 03-12-10 08:23
iPhone bereik onregelmatiger dan andere t-mob telefoon roger666 Odido (T-Mobile) 26 15-10-09 21:48
Doorschakelen van GSM werk naar iPhone dendirk Archief 3 15-08-09 12:30
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! calkoentje Odido (T-Mobile) 18 26-08-08 19:16
Doorschakelen telefoon uitzetten JPK Archief 1 17-03-08 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.