//

Problemen met een afgesloten account in I-Tunes

Problemen met een afgesloten account in I-Tunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ivm. een betalings achterstand is mijn account afgesloten. Inmiddels is deze achterstand voldaan. Echter mijn account wordt niet meer geactiveerd. Op advies van ClickandBuy ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-09, 23:04
ferrywalter ferrywalter is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard Problemen met een afgesloten account in I-Tunes

Hallo, ivm. een betalings achterstand is mijn account afgesloten. Inmiddels is deze achterstand voldaan. Echter mijn account wordt niet meer geactiveerd. Op advies van ClickandBuy moet ik een nieuw account aanvragen/aanmaken.
Dit is allemaal gebeurd en alles werkt nu onder dat nieuwe account.Maar....
op de Iphone verschijnt nog steeds dat er updates zijn van appls die destijds zijn binnen gehaald onder dat reeds afgesloten account want als ik nu alles wilt bijwerken krijg ik de melding dat mijn (oude ) account is afgesloten. Als ik mij dan aanmeld om te updaten verschijnt een popup om mijn wachtwoord in te geven maar wel onder dat oude afgesloten account. Ik kan deze ook niet wijzigen in mijn nwe account.

Weet iemand een oplossing? Al is het maar om die melding in de appstore dat er updates klaar staan, dit te verwijderen.

Help!!!

Dank.

Ferry

Laatst gewijzigd door ferrywalter; 22-06-09 om 23:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 22:41
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... jimmes iPhone algemeen 3 04-02-10 09:54
problemen met account Boytjuh_W iPhone algemeen 4 02-10-09 02:11
I-tunes account probleem frisonelis Archief 7 22-09-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.