//

Documents To Go

Documents To Go discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik tekst van mijn iMac naar mijn iPod synchroniseer dan worden de letters met leestekens, de é, ï, á enz niet goed weergegeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-09, 12:05
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard Documents To Go

Hallo,

Als ik tekst van mijn iMac naar mijn iPod synchroniseer dan worden de letters met leestekens, de é, ï, á enz niet goed weergegeven op mijn iPod.
Wat doe ik fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-09, 14:38
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ik heb dan wel met een windows pc gesycnt, maar hier gaat wel alles goed...
heb enkel de map aangevinkt en laten sycen, verder niets gedaan...

merk wel dat het programma redelijk traag is, zeker met grotere bestanden (van meer dan 3mb, dus niet zo groot)
  #3  
Oud 16-06-09, 16:13
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Werkt bij mij naar behoren, zie bijlagen.
Traag vind ik ook wel meevallen, alleen als ik tegelijk muziek luister wil hij wel eens wat haperen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Mac.png‎ (18,8 KB, 14x gelezen)
Bestandstype: png iPhone.PNG‎ (13,0 KB, 13x gelezen)
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 16-06-09, 22:21
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Werkt bij mij naar behoren, zie bijlagen.
Traag vind ik ook wel meevallen, alleen als ik tegelijk muziek luister wil hij wel eens wat haperen.
Bedankt voor de reactie, een enkele of een aantal losse letters met een leesteken worden bij mij ook goed weergegeven.
Het probleem doet zich bij mij voor zodra je het woord b.v saté, djahé of smeuïg enz gebruikt dan gaat het mis. Saté wordt na het synchroniseren Sat?
en djahé wordt djah?, en zo zijn er nog meer woorden met leestekens die na synchronisatie verkeerd worden weergegeven.
  #5  
Oud 23-06-09, 15:28
joel017 joel017 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Unhappy Documents to go loopt vast!

Hallo,

Afgelopen week Documents to go geïnstalleerd, maar kan niet synchroniseren met de desktop app.
Als ik de desktop app start herkent hij mijn iphone, ik klik er op en moet de code invoeren die mijn iphone aangeeft. Tot hier gaat het nog goed maar als ik de code heb ingevoerd en op voltooien klik zegt mijn computer: documents to go werkt niet meer! Mijn iphone geeft aan: pairing succesful! Als ik vervolgens de desktop app weer start moet ik weer opnieuw mijn iphone aanmelden????

Hebt al geprobeerd als administrator uit tevoeren maar werkt ook niet?

Iemand een oplossing?

Bedankt
  #6  
Oud 23-06-09, 16:51
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Standaard

Geen oplossing voor je probleem, sorry!
Bij mij loopt daarentegen wel alles goed, ik heb alleen één vraagje.

Is het ook mogelijk om documenten te verplaatsen van iPhone naar PC/Mac, i.p.v. alleen van PC/Mac naar iPhone?
  #7  
Oud 28-06-09, 21:52
damphy damphy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, documents to go desktop sluit af, maar de iphone zegt dat het pairen gelukt is. Alleen wordt de iphone niet herkend door de desktop applicatie. Zo heeft het programma weinig zin. Iemand al een oplossing of enig idee?
  #8  
Oud 28-06-09, 23:05
joel017 joel017 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Nou ik heb een soort van oplossing gevonden! Wat ik heb gedaan is een nieuwe Windows account aangemaakt en je zult het niet geloven, maar daar liep de app niet vast? raar maar waar. nou toen weer geprobeerd in mijn oude Windows account en daar loopt ie nog steeds vast?
Ik snap er ook niets van, maar kan nu wel synchroniseren via een omweg!
Laat even weten of het bij jou ook werkt!

Groet
  #9  
Oud 01-07-09, 22:10
damphy damphy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Hoi,

Raar maar waar, dit is inderdaad een oplossing. Het is wat omslachtig, maar beter zo dan helemaal niet kunnen synchroniseren. Bedankt
  #10  
Oud 03-10-09, 14:59
riese riese is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard scherm splitsen excel

Op mijn Ipod heb ik documents to go van dataviz geïnstalleerd. Nu zou ik in ecxel graag het scherm willen splitsen (=1 kolom blokkeren) zodat de rest van het spreadsheet daar "onderdoor" geschoven wordt. Dit krijg ik niet voor elkaar. Op windows mobile is dit wel mogelijk. Vooral bij het bewerken van een spreadsheet op een klein scherm is deze functie voor mij onmisbaar.

Weet iemand of dit kan in docs to go, of kent iemand een spreadsheetapplicatie waarbij dit mogelijk is?

Laatst gewijzigd door riese; 03-10-09 om 17:04.
  #11  
Oud 04-10-09, 13:12
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd en tevens topic-titel aangepast.
  #12  
Oud 04-10-09, 13:44
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riese Bekijk bericht
Op mijn Ipod heb ik documents to go van dataviz geïnstalleerd. Nu zou ik in ecxel graag het scherm willen splitsen (=1 kolom blokkeren) zodat de rest van het spreadsheet daar "onderdoor" geschoven wordt. Dit krijg ik niet voor elkaar. Op windows mobile is dit wel mogelijk. Vooral bij het bewerken van een spreadsheet op een klein scherm is deze functie voor mij onmisbaar.

Weet iemand of dit kan in docs to go, of kent iemand een spreadsheetapplicatie waarbij dit mogelijk is?
Deze optie zoek ik dus voor QuickOffice. Is er helaas niet volgens mij. Eigenlijk zijn ze allbei behoorlijk beperkt nog kwa functionaliteit. Hoop dat er wel steeds meer functies in komen want nu kun je je bestandjes bewerken, maar daar is ook we gelijk alles mee gezegd.
En idd, juist die kolommen freezen is handig voor op de iphone omdat je al zo'n klein scherm hebt
  #13  
Oud 28-10-09, 11:08
archiebunker archiebunker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Gisteren heb ik mijn mac opnieuw geinstalleerd, vanmorgen kwam ik er achter dat het mapje met mijn word/exel documenten niet naar mijn backup is geschreven. Ik bedacht mij dat ik alle documenten met documents to go heb gekopieerd naar mijn iphone. Nu wil ik ze graag terug hebben op mijn mac maar die optie kan ik niet vinden. Heeft iemand daar mischien een oplossing voor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Quickoffice en Documents to go Vreemdel iPad Apps 1 04-06-11 10:42
documents to go - Wi-Fi nodig? Mar4ieke iPhone Apps 1 01-06-10 09:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.