//

Niet alle apps zichtbaar in 3.0?

Niet alle apps zichtbaar in 3.0? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had hiervoor OS2.2 met een jailbreak en heb zojuist geupgrade naar OS3.0 zonder jailbreak (die ik nu ook niet meer wil toepassen). Dat ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-09, 19:55
joice joice is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard Niet alle apps zichtbaar in 3.0?

Ik had hiervoor OS2.2 met een jailbreak en heb zojuist geupgrade naar OS3.0 zonder jailbreak (die ik nu ook niet meer wil toepassen). Dat ging probleemloos. Via iTunes alle programma's gesynchroniseerd met de iPhone en ook dat verliep probleemloos. Alleen: ik zie ze lang niet allemaal op mijn springboard? Als ik nogmaals alle programma's synchroniseer, zegt iTunes telkens dat dat al gebeurd is. Hoe krijg ik mijn apps allemaal weer terug in beeld?
Ik begrijp uit eerdere reacties dat het iets te maken zou hebben met het feit dat ik in 2.2 een jailbreak had en Categories gebruikte. Aangezien ik nu niet opnieuw wil jailbreaken maar wel graag al mijn progs terugwil, vroeg ik me af hoe ik dat kan doen. Iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-09, 19:59
joice joice is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Ah, alsnog een antwoord gevonden dat simpel doch doeltreffend is, na lang zoeken. In plaats van het topic te deleten dus maar het antwoord voor iedereen die er nog tegenaan loopt: onder Instellingen - Algemeen de Beperkingen aan en weer uit zetten!
  #3  
Oud 30-06-09, 20:01
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Ik had hetzelfde met een update naar 3.0 en een jailbreak. Je moet begrijpen dat programma's die je via Cydia geïnstalleerd hebt niet meer aanwezig zijn na een update. Zo ben ik winterboard en nog een aantal apps uit Cydia kwijt. Volgens mij is dit normaal. Alleen apps uit de appstore worden door itunes teruggezet. Mocht ik er naast zitten verbeter me.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #4  
Oud 04-07-09, 23:29
joice joice is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Ja, maar dat wist ik uiteraard wel. Het ging ook niet om Cydia-programma's maar om programma's uit de AppStore, eerlijk verkregen dus, en soms zelfs voor betaald ook. Maar het had dus te maken met Categories: alle apps die ooit in een Categories-map zaten, waren nu niet zichtbaar (maar stonden er wel op).
  #5  
Oud 05-07-09, 16:44
firebird79 firebird79 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

hey

heb hetzelfde probleem,had alle apps ingedeeld in categories en nu ben ik ze kwijt.ook had ik bv iblacklist en daar kan ik ook niks meer in veranderen,want ik zie hem niet!
  #6  
Oud 07-07-09, 22:37
joice joice is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

De oplossing voor dit probleem staat in mijn tweede posting van deze draad! Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? mauhof iPad algemeen 3 15-11-10 14:49
apps niet zichtbaar na installatie eddie_1963 iPhone Apps 8 11-03-10 21:17
Geinstalleerde apps niet zichtbaar Ezra Jailbreak apps en thema's 8 07-01-08 20:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.