//

Applications die afsluiten?

Applications die afsluiten? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-09, 13:58
ViktorR ViktorR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar ViktorR
Standaard Applications die afsluiten?

Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg het zelfde probleem als dat ik eerder had al bij mijn iPod Touch, de applications doen het opeens niet meer, ik druk op ze en je krijgt heel kort schermpje te zien, +/- seconde, dan sluiten ze weer af en ben je weer bij home. Ik wordt hier echt schijtziek van
En nu kom ik erachter dat mijn voice control precies hetzelfde doet, hij start heel kort op en stopt meteen weer.

Iemand ervaringen en/of hulp waar ik wat aan heb? Ik ga morgen op vakantie naar zuid italie voor 3 weken en zal 3 volle dagen eerst in de auto zitten, dus mijn iPhone zal ik zeker nodig hebben, inclusief de applications natuurlijk.
__________________
iPod Touch 16 GB 1G -> iPhone 16 GB 3Gs Black
Behoorlijke vooruitgang
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-09, 14:08
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

misschien toch maar herstellen en dan niet de reservekopie erop zetten? of heb je dat al niet gedaan in eerste instantie?

Ik had er trouwens geen problemen mee, maar wellicht is het bij jou wel misgegaan omdat het van een touch kwam?
  #3  
Oud 17-07-09, 14:09
ViktorR ViktorR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar ViktorR
Standaard

Ja ik heb wel een reservekopie gedaan, dat vroeg itunes meteen, ik dacht ik vind het best. Ik herstel hem wel even ja, lijkt me handiger, bedankt Duurt wel weer super lang om alle muziek erop te zetten -.-
  #4  
Oud 17-07-09, 14:10
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViktorR Bekijk bericht
Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg het zelfde probleem als dat ik eerder had al bij mijn iPod Touch, de applications doen het opeens niet meer, ik druk op ze en je krijgt heel kort schermpje te zien, +/- seconde, dan sluiten ze weer af en ben je weer bij home. Ik wordt hier echt schijtziek van
En nu kom ik erachter dat mijn voice control precies hetzelfde doet, hij start heel kort op en stopt meteen weer.

Iemand ervaringen en/of hulp waar ik wat aan heb? Ik ga morgen op vakantie naar zuid italie voor 3 weken en zal 3 volle dagen eerst in de auto zitten, dus mijn iPhone zal ik zeker nodig hebben, inclusief de applications natuurlijk.
Ik heb dit ook gehad. Bij mij was de oplossing om een nieuwe applicatie te installeren via de appstore (gratis applicatie). Daarna deed alles het weer. Het heeft vast iets te maken met je iTunes account oid.

Laat even weten of het je is gelukt.
  #5  
Oud 17-07-09, 14:10
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat kost wel ff tijd, maar zou niet veel verschil moeten zijn met je reservekopie dacht ik.

Maar ik denk dat dat de beste oplossing is, zonder dat alles verloren gaat.
  #6  
Oud 17-07-09, 14:11
ViktorR ViktorR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar ViktorR
Standaard

Ja dat werkte soms ook bij mij, maar het blijft zich herhalen en soms werkt het ook niet, maar vind het toch niet normaal dat dit gebeurt, je moet het niet fixen maar voorkomen zeg ik altijd
  #7  
Oud 18-07-09, 11:57
firehenk's schermafbeelding
firehenk firehenk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met een paar app. met 538 en icarradio. gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, via de itunes en ook geprobeerd direct op de iphone. maar niks helpt. wie heeft de oplossing ?
  #8  
Oud 18-07-09, 13:50
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Harde reset misschien? Home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Even wachten en dan weer aanzetten. Je raakt niks kwijt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #9  
Oud 18-07-09, 14:02
firehenk's schermafbeelding
firehenk firehenk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Helaas dit helpt ook niet. Of moet ik eerst de app eraf halen die buist werken, daarna een harde reset en dan weer opnieuw installeren?
  #10  
Oud 19-07-09, 19:40
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Sommige apps erken bij mij ook niet goed . Teletektst , Wi-Finder , zoekmarktplaats om er een paar te noemen , klappen er om de haverklap uit . Ga ook een hard reset doen nu .
  #11  
Oud 20-07-09, 07:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firehenk Bekijk bericht
Helaas dit helpt ook niet. Of moet ik eerst de app eraf halen die buist werken, daarna een harde reset en dan weer opnieuw installeren?
Dat zou je kunnen proberen, maar een harde reset alleen is vaak al de oplossing. Jammer dat het bij jou niet werkt.
  #12  
Oud 21-07-09, 21:38
groe1011 groe1011 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: leeuwarden
Berichten: 32
Standaard

ik heb deze problemen ook gehad heb programma Bossprefs geinstaleerd
hier kun je diverse instellingen aan passen ook reboot
ik heb nu geen problemen meer ook niet met de accu
zeer lange stenbay dit was mijn op lossing
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programmas die op achtergrond draaien kunnen beheren/afsluiten Kale_Hollander iPhone Apps 14 09-09-10 03:19
Applications updaten Tuur Leemans iPhone Apps 3 11-01-10 23:31
Mac OS X: Applications backup? herbie65 Desktop-applicaties 5 12-04-08 20:31
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? ronvemmerik Archief 1 29-02-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.