//

Vampire Orgins - Binnenkort in de app store

Vampire Orgins - Binnenkort in de app store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam net het volgende tegen op het net, Vampire Orgins zou een game zijn zoals "Devil May Cry" en met een vleugje Van Helsing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-09, 18:16
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard Vampire Orgins - Binnenkort in de app store

Ik kwam net het volgende tegen op het net, Vampire Orgins zou een game zijn zoals "Devil May Cry" en met een vleugje Van Helsing in vermengt, de gameplay ziet er top uit alsook de graphics hiervan. Het game zou ergens deze zomer uit komen.

YouTube - Vampire Origins On IPhone Gameplay








Alvast een game waar ik op zit te wachten, het lijkt wel meer en meer dat games de volle gamecapaciteiten van de iPhone gaan benutten.


Bron : Vampire origins: video sneak peak|iPhone Games Network
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-10, 12:33
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Het game is sinds gisteren in de app store verschenen, graphics zijn best ok, maar de besturing kon toch beter naar mijn mening.
  #3  
Oud 03-04-10, 13:45
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Vraag me af of de gewone 3G wel goed overweg kan met deze graphics, sinds de 3GS 4 keer sneller is met renderen.
  #4  
Oud 03-04-10, 13:51
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb een 3G en ik heb dit game ook meteen aangekocht, geen enkel probleem ermee en mijn iPhone staat behoorlijk goed volgepropt met andere app's en muziek, dus hij is wat trager dan als hij minder vol zou staan.
  #5  
Oud 03-04-10, 14:17
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Heb het spel net geprobeerd, best wel goed moet ik zeggen, en de controls zijn best degelijk. Meeste mensen klagen altijd over controls, maar dat komt denk ik omdat ze het gemak en comfort van echte toesten verwachten, dat kun je gewoon vergeten met de iPhone, en de controls van dit spel zijn in vergelijking met andere, heel goed.
  #6  
Oud 03-04-10, 18:29
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Persoonlijk vind ik de controls van Assassin's Creed Altair cronicles veel beter gedaan, maar bij dit game kan je wel je vijanden aanwijzen met je vinger voor aanvallen te doen, wat best wel goed werkt, alleen verre aanvallen zijn wat onnauwkeurig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.