//

BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app)

BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wil toch even me verhaal doen, want ondanks dat ik de prijs te duur vond besloot ik de applicatie toch te kopen: nog voordat ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 06-08-09, 02:37
• iOS 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows

Standaard BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app)

Hallo,

Wil toch even me verhaal doen, want ondanks dat ik de prijs te duur vond besloot ik de applicatie toch te kopen: nog voordat ik wist van het abonnement.

Hierover heb ik dus netjes Apple gemaild, en in principe word mij gewoon verteld dat het ergens op de site van BNO stond dat ze tekst waren vergeten.

Citaat:
Hello Simon,

Sylvianne here from the iTunes Store. I'm sorry to hear that the there's a monthly fee of $1. When I bought this application, there was no warning that there is a monthly fee. I will be more than happy assist you with your issue.

I have investigated your issue and I found some information for you. I hope that this clarifies your concern.

Each application manages its own content, so please report your concern directly to following:

Recently active topics in BitMethod about BNO News iPhone Application

"The current description in the App Store is missing the following paragraph:

As part of your purchase, you will receive a free month of unlimited notifications from the BNO News Headquarters. If you choose to pay the subscription fee, these notifications will continue. Even if you choose not to pay the subscription fee, you will still get a free notification each day (which you will be able to disable). The subscription fee is the current minimum product price in the App Store ($0.99 in America)."

You can find more information about managing iTunes U content at the following link:

Apple - Support - iTunes U

In Apple's public discussion forums you can read questions and answers provided by experienced users. You can also post questions of your own. Here's the discussion forum for iTunes U:

Apple - Support - Discussions - iTunes U

Please let me know if you require any further assistance with this as I would be glad to help. Thank you for your patience and understanding in this matter. We appreciate you being a customer and want to ensure your iTunes experience is the best it can be. Please do not hesitate to reply to this email if I can assist you further in this matter.

Regards,

Sylvianne
iTunes Store Customer Support
Ik neem aan dat je als koper van een app niet eerst de site hoeft op te zoeken van de maker, Get Satisfaction - People-Powered Customer Service, en dan nog helemaal op zoek te gaan naar een stukje tekst waarin staat dat ze zijn vergeten te melden dat je maandelijks moet betalen.

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie verhalen. Ik ga in ieder geval terug mailen, want ik vind dat het duidelijk moet zijn dat je maandelijks geld moet betalen voordat je een app koopt.

Groetjes,
Simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 06-08-09, 03:16
• iOS 6.0.1

Standaard

En ik heb antwoord op mijn 2e email.

Citaat:
Hi Simon,

Sylvianne here, and I would be more than happy to address this for you today and issue that refund for you.

I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your App Store application purchase. After reviewing your concern with the terms of the BNO News License Agreement, I have reversed the charges for the purchase. Please note that this is an exception that the iTunes Store cannot promise in the future. Also, please remember that because I am providing a refund to you for this application, the application cannot be used on your device.

In three to five business days, a credit in the amount of 1.59 EUR should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.

Thank you for being part of the iTunes family. I hope that you continue to enjoy the iTunes Store and would like to thank you for being a loyal patron of iTunes. If you find yourself with any other questions or concerns,please do not hesitate to send me an email. Have a wonderful week!

Regards,

Sylvianne
iTunes Store Customer Support
Apple - Support - iTunes - World Wide
My hours are: 8 to 4:30 pm, Sun and Mon, 12:30 PM to 9:00 PM Tues, Off Wed, 8 to 4:30 pmThurs and Fri
Ik heb nog wel een vraag (die jullie vast kunnen beantwoorden). Wat bedoelt ze precies met credit? Bedoeld ze hiermee dat het geld word teruggestort of dat ik bijvoorbeeld een applicatie van 1.59 kan kopen maar dat er dan niks afgaat (omdat ik nu die 1.59 nog te goed heb als een 'credit'?). Ik bedoel maar ze zeggen niet iets van 'het geld word terug gestort' maar ze zeggen 'een credit in de waarde van 1,59 EUR'.

En er staat dat ik de applicatie niet meer kan gebruiken, maar in iTunes staat hij er gewoon nog op (en het verdwijnt niet) en op de iPhone werkt het nog.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 06-08-09 om 03:24.
Oud 16-08-09, 21:31
• iOS 6.0.1

Standaard BNO News early adapters

Ik wacht al een tijdje op een nieuwsbericht van iPhoneclub.nl met info over de 'early adapters' van BNO News (vanwege dat maandelijkse bedrag van $1).

Is hier ondertussen al meer info over, want ik wil echt niet $1 per maand betalen?

Groetjes!
Oud 16-08-09, 22:29
Timmeh_'s schermafbeelding
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X

Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij.
Oud 11-09-09, 17:18
• iOS 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard BNO News stopt met ondersteuning applicatie BNO News op de iPhone

Ik kreeg net de volgende Push melding van BNO News:
"The BNO News iPhone application is no longer supported by BNO News. For more information contact info@bnonews.com"

Gelijk gekeken op de site en je ziet dat ze zelf niet op de hoogte zijn van hun eigen nieuws, check de bijlage.

Erg vreemd, maar krijgen we nu ons geld terug ??

edit:11-09-09 17:15
Komt net binnen: BNO News is continuing the BNO News iPhone application. More details will be released later today. Our apologies for the confusion.

niets aan de hand dus...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg bno.jpg‎ (62,9 KB, 12x gelezen)

Laatst gewijzigd door n@gel; 11-09-09 om 18:18.
Oud 13-09-09, 15:10
• iOS 6.0.1

Standaard

Oke, maar hoe zit het nou eigenlijk met de early adapters?
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uren bijhouden van werken en maandelijks optellen app koekwous1 iPhone Apps 1 23-03-11 20:25
game news app speedro iPhone Games 1 24-08-10 08:45

Regels voor berichten